Montako grillimakkaraa syöt kerralla? Entäs meneekö pitserian pitsa alas kerralla?
Kommentit (26)
en juuri syö. Yhden saattaisin saada alas.
Pizza sen sijaan menee helposti alas ihan kokonaan!
BMI 20.
veikkaisin 2.
Pitsa menee kerralla useimmiten. Joskus pitää jättää loput myöhemmäksi, varsinkin jos on paljon juustoa pitsassa.
Olen normaalipainoinen.
eikös se yhdelle ole tarkoitettu se peruspizza?
Makkaroista en niin välitä, riippuu lisukkeista 1 tai 2, jos ei ole vaihtoehtoina muuta ruokaa
pizzaa syön pizzerioissa äärettömän harvoin. En kyllä pikein piittaa alkaa tuollaista kokonaista pizzaa kerralla syömään, tulen kylläiseksi paljon vähemmästä.
paketillisen (400 g.) makkaraa, pizza tekee vähän tiukkaa, tietty riippuu pizzeriastakin.
Tero
puoli pizzaa riittää, joskus jos on jättinälkä menee 3/4 pizzaa.
165/54
1 makkara, puoli pizzaa riittää, joskus jos on jättinälkä menee 3/4 pizzaa.
165/54
1 makkara, puoli pizzaa riittää, joskus jos on jättinälkä menee 3/4 pizzaa.
tarkoituksena selvittää, onko sen paheksutun mega-annoksen syöjä aina lihava, ja kannattaako annoksen perusteella ketään alkaa haukkumaan.
Itsekin olen ollut läpipasko ennen, joten veikkaan ettei annoskoko korreloi aina painon kanssa.
Ihmetyttää lisäksi aikuinen mies, joka syö esim. yhden makkaran grillatessa. Eihän sitä parin makkaran vuoksi kehtaisi edes grilliä sytyttää..
Mäkin vedän aina sen 3 makkaraa, ja koko pitsan, ennen kun olin liian laiha, söin jopa isompia annoksia.
t. ap 174/67
Pizzaa olen viimeksi syönyt kaksi vuotta sitten, enkä koskaan jaksa syödä kokonaista.
Painoindeksini on vähän alle 23, mieheni on hieman ylipainoinen. Hän jaksaa syödä koko pizzan, muttei välitä makkarasta.
Makkara on ainoa ruoka, josta en pysty kieltäytymään.
on niin pieniä (syön aina Kotzonen), mutta ulkomaalaisten pizzapaikkojen pizzoja en jaksa, aina jää 3-4 palaa odottamaan jääkaappiin. Grillimakkaroita syön 1-2. Olen normaalipainoinen, mieskin on.
Puolikas makkara, kokonaisesta tulee ällöttävä olo.
Pizzasta puolet tai jos ähkyyn syö, niin 3/4.
Olen alipainoinen
52 kg, 167 cm.
Liikun työssä ja vapaa-ajalla paljon.
Yhden makkaran pystyn korkeintaan kerralla syömään ja pitsasta menee reilu puolikas.
En syö grillimakkaraa enkä pizzaa. Enkä tarkkaile mieheni syömistä. Ollaan normaalipainoisia (itse 172cm/62kg, miestä en oo punninnut, mutta on lihaksikas) ja liikunnallisia ihmisiä.
2 makkaraa menee helposti. pizzaa vain puolikas, koska ei ole mun lempparia. painan 72kg ja mittaa on 170 cm. pari kiloa voisin indeksejä tuijotellen pudottaa, mutta olen hyvin tyytyväinen näin :)
Jos lisänä on salaattia, niin 2, jos jotain perunaa tms niin max 1½.
Pitsan jaksan joskus kokonaan, mutta yleensä n 3/4 osaa..
minä ennen lapsia jopa liian laiha. Mutta makkaroita minä jaksan syödä kaksi (siis olettaen ettei niiden kanssa ole mitään salaattia raskaampaa), ja pizzaa 3/4. Nämä siis vähän "tunkemalla" ;) Vähempikin riittäisi.
Mies syö keposesti kolmekin makkaraa, ja kokonaisen pitsan nielaisee nopeammin kuin minä ehdin syödä puolikasta. Mies urheilee säännöllisesti, ja kulkee työmatkat fillarilla tai kävellen. Kai sillä sitten on vaan niin kova kulutus, että ruokaa menee tosi isoja määriä :)
en juuri syö. Yhden saattaisin saada alas.
Pizza sen sijaan menee helposti alas ihan kokonaan!
BMI 20.
Näin täälläkin.
vois vielä kysyä oletko laiha/lihava/normaalipainoinen? Entäs miehesi vatsalaukun tilavuus?