Lue keskustelun säännöt.
Onko yleistä että ihmisellä on silloin tällöin kuumetta ilman muita oireita?
03.11.2011 |
Mikä siinä voi olla taustalla jos muuten kokee voivansa hyvin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko kuumeilu jäänyt flunssasta? Vai alkanut muuten vaan? Paljonko sinulla on kuumetta? Lämpöhän voi heitellä päivän aikana aika reilustikkin riippuen siitä mitä teet ja naisilla vaikuttaa hormonit. Jos itsekkin mittailisin usein niin saisin varmasti vähän väliä eri lukemia.