Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
1.kerta kuntoilua -> lihakset kipeinä, milloin uudestaan kuntoilemaan?
13.10.2011 |
Tiedetään että kysyn tyhmiä, mut onko siis järkevintä mennä heti uudelleen kuntoilemaan, kun on kaikkein kipeimmillään, vai odottaa pari päivää, että lihakset eivät ole enää niin kipeinä?
Kommentit (3)
raskasta ei aknnata tehdä ennen kuin on suunnilelen kunnossa. Mutta alun perinkin kannattaisi aloittaa rauhallisemmin, jos mahdollista (tosin joku sulkapallo on aika mahdotonta tehdä hitaasti, kun innostuu ja on hyvä pelaaja verkon takana :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei välttämättä ihan täysillä kuitenkaan.
Alue: Aihe vapaa
käynyt salilla, juossut?