Lue keskustelun säännöt.
Mitä teet, jos yhtäkkiä kylässä olessasi huomaat että sinulla on valtava paskahätä?
Kommentit (3)
No meen paskalle tietenkin! Mikä voisi olla vaihtoehtona, paskoa housuun? Vai eikö kylässä saa kakkia, meidän vessa on ainakin sitä varten tehty että siellä toimitetaan niitä asioita...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos ollaan ihan just lähdössä, niin saatan pidätellä, muussa tapauksessa menen vessaan ja hoidan asiani. Yleensä vessoista löytyy raikastimet, vessaharjat jne, joten mitään ongelmaa ei ole, ellei ole sellaista jotenkin itselleen kehittänyt ;)
jos perushätä, niin pidätän kunnes päästään kotiin