Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, jos yhtäkkiä kylässä olessasi huomaat että sinulla on valtava paskahätä?

Vierailija
23.10.2011 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perushätä, niin pidätän kunnes päästään kotiin

Vierailija
2/3 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meen paskalle tietenkin! Mikä voisi olla vaihtoehtona, paskoa housuun? Vai eikö kylässä saa kakkia, meidän vessa on ainakin sitä varten tehty että siellä toimitetaan niitä asioita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan ihan just lähdössä, niin saatan pidätellä, muussa tapauksessa menen vessaan ja hoidan asiani. Yleensä vessoista löytyy raikastimet, vessaharjat jne, joten mitään ongelmaa ei ole, ellei ole sellaista jotenkin itselleen kehittänyt ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi