Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikeaa tehdä päätös talon myymisestä?

Vierailija
11.10.2011 |

Haluamme muuttaa, mutta tuntuu ylivoimaiselta laittaa talo myyntiin..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki sanoo, että olisi fiksumpaa myydä tämä meidän perheelle liian suureksi käynyt talo ja muuttaa pienempään ja uudenpaan, mutta sydän sanoo EI, EI ja EI!



Välillä olemme jopa miettineet purkavamme nykyisen talon maan tasalle ja rakentavamme uuden, mutta sitten taas huomaan rakkaan vanhan kissamme makaavan vakiopaikallaan, koiran nukkuvan eteisen vanhalla lempimatollaan ja lasten (isojenkin) vetäytyneen juuri niihin tiettyihin omiin nurkkiinsa, joissa tykkäsivät olla jo kymmenen vuotta sitten...:)





Vierailija
2/3 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tapahtunut niin paljon, nämä seinät ovat rakkaat. Haluamme muuttaa omakotitaloon, mutta silti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myytiin oma rakas koti pari kuukautta sitten.



Päätöstä asunnon myynnistä lykättiin vuosia. Vuosia haaveiltiin uudesta kodista. Lopulta teimme päätöksen ja aloimme rakentamaan. Kun asunto piti laittaa myyntiin oli se todella rankka paikka. Se hetki, kun tiesin sulkevansa oven viimeistä kertaa oli vaikea. Itkien suljin oven vaikka päätös myymisestä oli täysin oma, ja ollaan matkalla kohti parempaa taloa. Kaikki ne muistot ja ne rakkaat tutu seinät tuntui niin turvallisilta. Kaikesta huolimatta ollaan kotiuduttu uuteen väliaikainen vuokrakotiin todella nopeasti ja tämäkin tuntuu jo kodilta. Rakennusprojektin vaikein vaihe toistaiseksi on ollut vanhan kodin myyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi