Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei pyydä minua facebookissa kaveriksi?

Vierailija
10.11.2011 |

Mulla on 150 kaveria ja kaikki oon saanu ite pyytää.Oisko 5 pyytänyt minut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän lie...

Vierailija
2/5 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa pyytää, eikä kukaan ole pyytänyt mua.

Nekään kaverit, joita mulla on, eivät kommentoi tai tykkää juuri mistään jutuistani.

Taidan olla aika nolo yleensä ollessani tuolla, ja vaivautuessani jotain kirjoittamaan.

Eikä varmaan kellään ole yhtä vähän kavereita. Pitäis varmaan julkimoita pyytää kaveriksi, niin näyttäis lista vähän pidemmältä. Olisi kait se mukavampi, jos olis edes parikymmentä kaveria..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki kaverit joutunut pyytämään itse ja sitten kun jotain kirjoittaa tai kommentoi niin ketään ei kiinnosta vaikka juttuni ovat ihan yhtä hyviä/huonoja/tyhjänpäiväisiä kuin muidenkin. Silti oikeassa elämässä tulen tosi hyvin näiden ihmisten kanssa toimeen, joten missä vika?

Vierailija
4/5 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kukaan pyydä

Vierailija
5/5 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistaa vaan sitä, kuinka sosiaalisessa mediassa kukaan ei ole kiinnostunut toisesta, ainoastaan omasta itsestään ja sen näyttämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi