Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan suunnaton vauvakuume (neljäs)

Vierailija
23.10.2011 |

Tämä on välillä aivan sietämäyöntä ja surullisen haikeata. Meillä on 3 ihanaa lasta. Heidän kasvamista on mahtava seurata, mutta toisaalta se tekee niin kipeää. Tajuta että nuo pienet lapsivuodet ovat niin lyhyet...

Tahtoisin neljännen lapsen että saiain vielä kerran kokea sen kaiken ihanan mitä syntyy uuden ihmisen elämän alkuun ja oisaalta nautin siitä helppoudesta mitä tuo tullessaan kun lapset kasvavat. Mutta ...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten kävin poistattamassa kierukan. Nyt katsellaan, että tuleeko meille tiell neljäskin mussukka;)

Vierailija
2/3 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne se aika oikein katoaa? Voi kun ne kasvaa niin nopeasti ja jotenkin ei saa tartuttua hetkestä kiinni. Meillä myös kolme lasta ja mies aika ehdoton ettei enempää tule. Kuopus on onneksi vielä vauvantuoksuinen, tuhisee tuossa vieressä ja on niin ihana (7vko).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää onko se nelonen ok. Itse mietin samoja ajatuksia. Hieman pelottaa tuo hyppy tuntemattomaan. Millaista on se arki neljän lapsen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi