Lue keskustelun säännöt.
Kaitaanniityn päiväkoti Espoossa
20.08.2011 |
Hei!
Lapsi menee nyt sinne päiväkotiin 1. syyskuuta. Tyttö on 3v.7k, ei tiedä onko hänen iästään hän menee pienten lasten kanssa samaan ryhmään tai vanhempien lasten kanssa. Joka tapauksessa kerro kokemuksistasi sen päiväkotiin yleensä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla