Lue keskustelun säännöt.
Taapero 1 v ja isoveli ekaa kertaa yhdessä yökylään - mitä sitä tekisi?
05.09.2011 |
Sitä on jo niin vierottunut "lapsettomasta" elämästä ettei tule mitään mieleen. Kovin kauas ei varmaan yhdeksi yöksi kannata reissata, mutta ehkä kuitenkin pois kotoa? ja yhdessä miehen kanssa siis menossa. Ideoita?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla