Miksi puhelinmyyjille pitää keljuilla
Panee vaan puhelimen kiinni. Heidän tietokoneensa näyttää että on soitettu ja vastattu. Kone ei syötä samaa numeroa uudestaan.
Samoin on ihan turha vaatia "poista mun numero". Myyjällä ei ole mahiksia siihen mitä tietoja lehtitalot antaa toimeksiantoon. Tai mitä luuriin yhdistetty tietpkone heille syöttää numeroita.
Kommentit (93)
Koska olen yrittäjä, ja ne perkeleet soittelee joka päivä 5-10 puhelua. En yleensä vastaa tuntemattomiin numeroihin, mutta välillä on pakko, jos odotan jotain tärkeää puhelua.
Yrittäjillä ei ole mitään kuluttajansuojaa, jos puhelinmyyjä valehtelee minun puhelimessa tilanneen 699e/vuosi +alv tilauksen, jolla lisäävät yritykseni nimen jollekin nettisivustolle muka mainoksena. Huijareita ne myyjät enimmäkseen on. Minun pitää vetää se huijari oikeuteen, koska he yrittävät periä laskua perintänä.
Joten kyllä, olen 100% ilkeä kaikille puhelinmyyjille. Yhden sain itkemään, kun yritti "varata aikaa vakuutusneuvottelua varten" ja aloin tinkaamaan häneltä laskutusosoitetta mihin laitan sen tunnin työstä laskun heille. Jos varaa minulta ajan, laskutan siitä alkavalta tunnilta, ihan sama ostatko palveluani vai haluatko vaan rupatella.
En ymmärrä. Olen aina pystynyt olemaan kohtelias myös työtään tekeville puhelinmyyjille. Luonnehäiriöisillä lienee eri juttu.
En mäkään ymmärrä miksi pitää raivota ja riehua ihmisille, jotka yrittävät vain tehdä työtään. Helpommalla pääsee, kun vaan sanoo "kiitos tarjouksesta, mutta en tarvitse mitään. Hyvää päivänjatkoa, hei hei."
Ihan turhaa lietsoa itseään raivoon ja pahoittaa myyjän mieltä samalla.
En vastaa ollenkaan. Esto päälle heti, niin ei häiritse enää, ainakaan siitä numerosta.
Juu ei, helpoin tapa painaa vain punaista luuria, jos erehtyy vastaamaan ja alkaa mantra kuulumaan, ei tarvitse sanoa mitään. Ei kannata haaskata aikaa tai tehdä yksinkertaisista asioista vaikeita.
pitäisi lailla kieltää noiden saastojen kotihäirintä.
voisi olla sellainen rekisteri, johon voi laittaa tietonja jos HALUAA tulla häirityksi. rekisteriin kuulumattomien häirintä olisi kiellettyä
Kaikki puhelinmyyjät pitää ruoskia ja tuomita 15 vuodeksi uraanikaivoksiin Siperiaan.
En ymmärrä kans. Törkeää käytöstä, työtään he tekee.
Estän yhden numeron niin seuraavasta alanumerosta tulee seuraava. Eiköhän se yhden numeron estäminen jo kerro tuolle firmalle ettei kiinnosta EIKÄ kannata soitella siitä seuraavastakaan alanumerosta ?! Tämä tiedoksi jollei ole jo muuten mennyt jakeluun, kiitos !
Vierailija kirjoitti:
Koska olen yrittäjä, ja ne perkeleet soittelee joka päivä 5-10 puhelua. En yleensä vastaa tuntemattomiin numeroihin, mutta välillä on pakko, jos odotan jotain tärkeää puhelua.
Yrittäjillä ei ole mitään kuluttajansuojaa, jos puhelinmyyjä valehtelee minun puhelimessa tilanneen 699e/vuosi +alv tilauksen, jolla lisäävät yritykseni nimen jollekin nettisivustolle muka mainoksena. Huijareita ne myyjät enimmäkseen on. Minun pitää vetää se huijari oikeuteen, koska he yrittävät periä laskua perintänä.
Joten kyllä, olen 100% ilkeä kaikille puhelinmyyjille. Yhden sain itkemään, kun yritti "varata aikaa vakuutusneuvottelua varten" ja aloin tinkaamaan häneltä laskutusosoitetta mihin laitan sen tunnin työstä laskun heille. Jos varaa minulta ajan, laskutan siitä alkavalta tunnilta, ihan sama ostatko palveluani vai haluatko vaan rupatella.
Ooh, oletpa sinä rohkea ja etevä kun sait puhelinmyyjän itkemään (tai siis valehtelet saaneesi).
Markkinointikielto on toiminut varsin hyvin. Puhelinmyyjät eivät soittele käytännössä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ymmärrä miksi pitää raivota ja riehua ihmisille, jotka yrittävät vain tehdä työtään. Helpommalla pääsee, kun vaan sanoo "kiitos tarjouksesta, mutta en tarvitse mitään. Hyvää päivänjatkoa, hei hei."
Ihan turhaa lietsoa itseään raivoon ja pahoittaa myyjän mieltä samalla.
Yrittäjänä totean, että tuosta voi huijari nauhoittaa ja miksata sinun sanoneen sanat "Hyvä! kiitos tarjouksesta! Tarvitse-n hyvää. Kiitos! Hei hei! Hyvää päivänjatkoa!" Eli tilasit just kusetushuijarilta 699e+alv palvelun tietämättäsi. Lasku tulee ensi viikolla eikä siinä ole mitään perumismahdollisuutta, koska sellaista on B2B bisnes.
Minä en voi vaikuttaa siihen kuka minulle soittaa ja ja minä en voi vaikuttaa siihen miten häiriköitä kohtelen. Syytä omasta kohtulusta sitä tietokonetta älä sitä ketä sinä häiritset. En ole koskaan halunnut yhdenkään puhelihäirikön puhelua mutta silti te soittelette jatkuvasti niin minä saa kohdella teitä jatkuvasti huonosti
Toivottavasti näiden puhelinmyyjille raivoavien öykkäreiden omat potentiaaliset asiakkaat kohtelevat heitä itseään vastaavalla tavalla.
Jaa sä oot niitten narsistinen PUOLELLA ????????????????? Nykyään onneks mul o puhelin koko ajan äänettömäl, ettei narsistit yms soittele ja jauha PJASKOOOOOOOO !!!!! Tollane o toisen häirintööööööö !!!!!!!!!! Et soitellaan turhaan ja jauhetaan roskooooooooo !!!!! Saisitta HÄVETÄ !!!!!!!!!!! JOKAINE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen yrittäjä, ja ne perkeleet soittelee joka päivä 5-10 puhelua. En yleensä vastaa tuntemattomiin numeroihin, mutta välillä on pakko, jos odotan jotain tärkeää puhelua.
Yrittäjillä ei ole mitään kuluttajansuojaa, jos puhelinmyyjä valehtelee minun puhelimessa tilanneen 699e/vuosi +alv tilauksen, jolla lisäävät yritykseni nimen jollekin nettisivustolle muka mainoksena. Huijareita ne myyjät enimmäkseen on. Minun pitää vetää se huijari oikeuteen, koska he yrittävät periä laskua perintänä.
Joten kyllä, olen 100% ilkeä kaikille puhelinmyyjille. Yhden sain itkemään, kun yritti "varata aikaa vakuutusneuvottelua varten" ja aloin tinkaamaan häneltä laskutusosoitetta mihin laitan sen tunnin työstä laskun heille. Jos varaa minulta ajan, laskutan siitä alkavalta tunnilta, ihan sama ostatko palveluani vai haluatko vaan rupatella.
Ooh, oletpa sinä rohkea ja etevä kun sait puhelinmyyjän itkemään (tai siis valehtelet saaneesi).
Arvaa moniko yrittäjä on itkenyt, kun tuo 699e turha lasku tuli?
Mulla esto jos siitä huolimatta soittavat niin saavat vit tuilua varmasti.
teleoperaattorit ovat täysiä huijareita. vanhuksille myydään nopeita nettiliittymiä ja kuukausimaksullisia virustorjuntoja vaikka vanhuksella ei olisi edes tietokonetta
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi vaikuttaa siihen kuka minulle soittaa ja ja minä en voi vaikuttaa siihen miten häiriköitä kohtelen. Syytä omasta kohtulusta sitä tietokonetta älä sitä ketä sinä häiritset. En ole koskaan halunnut yhdenkään puhelihäirikön puhelua mutta silti te soittelette jatkuvasti niin minä saa kohdella teitä jatkuvasti huonosti
Et voi vaikuttaa omaan käytökseesi? Olet siis ei-oikeustoimikelpoinen henkilö, jolla toivottavasti onkin jo edunvalvoja?
En keljuile, totean hyvin nopeasti, ei kiitos. Toivotan hyvät päivänjatkot ja suljen puhelun.