Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te ihmiset raivoatte asiakaspalvelijoille?

Vierailija
13.08.2025 |

Palautetta saa antaa, mutta yleensä se yksittäinen asiakaspalvelija ei tosiaankaan ole syypää ongelmiisi. Pahimmat ovat tyrineet itse asiansa, ja pöyristyvät sitten haukkuen viattoman asiakaspalvelijan, jolla ei ole osaa eikä arpaa koko asiaan. 

 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka raivoavat ja valittavat valittamisen vuoksi asiakaspalvelijoille, ovat rajattomia ihmisiä, jotka eivät ole oppineet elämään omien tunteidensa kanssa.

Vierailija
2/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni muna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen tullut siihen johtopäätökseen, että kyseessä on puhtaasti älykkyyskysymys. Jos tälläisen tilanteen näet voit hyvillä omatunnoilla mennä nukkumaan tietäen, että maailmassa on todistetusti sinua vähä-älyisempiä ihmisiä.

Muuta vastausta en ole tähän kysymykseen löytänyt.

 

Vierailija
4/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija on se ihminen minkä he koko konsernista näkevät. Siksi niille on helppo huutaa.

Vierailija
5/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmisillä on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia. Kotona ei opeteta käytöstapoja vaan minä minä minä-kulttuuria

Vierailija
6/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka raivoavat ja valittavat valittamisen vuoksi asiakaspalvelijoille, ovat rajattomia ihmisiä, jotka eivät ole oppineet elämään omien tunteidensa kanssa.

Höpö höpö. Palautetta saa ja pitää antaa. Se että sanoo tiukasti ei tarkoita että raivoaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka raivoavat ja valittavat valittamisen vuoksi asiakaspalvelijoille, ovat rajattomia ihmisiä, jotka eivät ole oppineet elämään omien tunteidensa kanssa.

Höpö höpö. Palautetta saa ja pitää antaa. Se että sanoo tiukasti ei tarkoita että raivoaa. 

Miten se "tiukka" eli vihainen äänensävy auttaa  sinua yhtään? Tiedätkö että asiakaspalvelijatkin ovat ihmisiä, eivätkä ihmiset yleensä tykkää siitä että heille puhutaan vihaisesti tai huudetaan.

Vierailija
8/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raivoa. Ehkä ihmiset luulevat että se ihminen päättää firmassa, voi viedä palautteen eteenpäin, voi korjata asian ja on itse firma. Jossa toimii huonosti asiat tai virheitä. Ellei ole selvästi myyjän sekoilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONhan se hyvö ettö saa purkaa sydäntään jollekin. Keva kun nosti vuokria vuoden asumisen jälkeen niin annoin sellaista palautetta asiakaspalvelijalle jota hänen ei olisi tarvinnut kuunnella vaan vuokra-asumisesta vastaavan. Kuulin ettö naapuri oli myös antannut voimakasta palautetta. Ennen kuin ehdin muuttaa niin vuokraa oli laskettu ei nyt samaan kuin aikaisemmin mutta melko paljon kuitenkin.

Vihainen palaute ja uhkailu toimii parhaiten ja etenkin jos sen voi vielä henkilökohtaisesti kohdistaa sek uhata kunnolla. Lammastelu ei nykypäivänä riitä vaan pitää uhata kunnolla jotta asiat menevät asianmukaisesti. Nykymeno on minä-minä kulttuurin mukaista joten periksi ei anneta vaan asiakaspalvelijan pitää osata ottaa vastaan kovaa kritiikkiä.

Vierailija
10/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmisillä on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia. Kotona ei opeteta käytöstapoja vaan minä minä minä-kulttuuria

Ennenkö oli kaikki paremmin, käytöstapoja myöten? Höpötihöö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka raivoavat ja valittavat valittamisen vuoksi asiakaspalvelijoille, ovat rajattomia ihmisiä, jotka eivät ole oppineet elämään omien tunteidensa kanssa.

Höpö höpö. Palautetta saa ja pitää antaa. Se että sanoo tiukasti ei tarkoita että raivoaa. 

Palaute pitää antaa firmalle jotka asioista päättävät. Asiakaspalvelijat ovat vain työntekijöitä jotka noudattavat saatuja ohjeita. Heille kiukuttelu on täysin turhaa ja ajanhukkaa. 

Vierailija
12/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka raivoavat ja valittavat valittamisen vuoksi asiakaspalvelijoille, ovat rajattomia ihmisiä, jotka eivät ole oppineet elämään omien tunteidensa kanssa.

Höpö höpö. Palautetta saa ja pitää antaa. Se että sanoo tiukasti ei tarkoita että raivoaa. 

Palaute pitää antaa oikeaan osoitteeseen. Eli päälliköille. Aspat ei voi millekään mitään, noudattavat vain sääntöjä että työpaikka säilyy. Heidän välittämiään palautteita ei noteerata mitenkään. Mut jos on kiva huutaa jollekin niin antaa mennä vaan. Nim. 28 vuotta asiakaspalvelussa ja sitte otin loparit vaikka tiesin että en enää työllisty. N58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONhan se hyvö ettö saa purkaa sydäntään jollekin. Keva kun nosti vuokria vuoden asumisen jälkeen niin annoin sellaista palautetta asiakaspalvelijalle jota hänen ei olisi tarvinnut kuunnella vaan vuokra-asumisesta vastaavan. Kuulin ettö naapuri oli myös antannut voimakasta palautetta. Ennen kuin ehdin muuttaa niin vuokraa oli laskettu ei nyt samaan kuin aikaisemmin mutta melko paljon kuitenkin.

Vihainen palaute ja uhkailu toimii parhaiten ja etenkin jos sen voi vielä henkilökohtaisesti kohdistaa sek uhata kunnolla. Lammastelu ei nykypäivänä riitä vaan pitää uhata kunnolla jotta asiat menevät asianmukaisesti. Nykymeno on minä-minä kulttuurin mukaista joten periksi ei anneta vaan asiakaspalvelijan pitää osata ottaa vastaan kovaa kritiikkiä.

Häpeä!

Vierailija
14/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti käyttäytyville ja agressiivisille asiakkaile pitäisi voida laittaa pysyviä porttikieltoja sekä saada poliisi hakemaan nämä riehujat aina tarvittaessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONhan se hyvö ettö saa purkaa sydäntään jollekin. Keva kun nosti vuokria vuoden asumisen jälkeen niin annoin sellaista palautetta asiakaspalvelijalle jota hänen ei olisi tarvinnut kuunnella vaan vuokra-asumisesta vastaavan. Kuulin ettö naapuri oli myös antannut voimakasta palautetta. Ennen kuin ehdin muuttaa niin vuokraa oli laskettu ei nyt samaan kuin aikaisemmin mutta melko paljon kuitenkin.

Vihainen palaute ja uhkailu toimii parhaiten ja etenkin jos sen voi vielä henkilökohtaisesti kohdistaa sek uhata kunnolla. Lammastelu ei nykypäivänä riitä vaan pitää uhata kunnolla jotta asiat menevät asianmukaisesti. Nykymeno on minä-minä kulttuurin mukaista joten periksi ei anneta vaan asiakaspalvelijan pitää osata ottaa vastaan kovaa kritiikkiä.

Nyt tuli kyllä sellasta paskaa että ei sikalakaan riitä. Tommonen ihmispaska kuin sinä ei ansaitse mitään palvelua 

Vierailija
16/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta toinen puoli, että eräät eivät osaa käytöstapoja lainkaan. Mutta eivät myöskään eräät asiakaspalvelijat lainkaan. Kun olin ravintolassa ystävän kanssa ja viittoilin, että halutaan tilata. Niin tarjoilija katsoi meitä vihaisesti? En ymmärtänyt, että minkä vuoksi? Tuli sitten vihdoin pöydän kohdalle ja kertoi, että me punaisissa essuissa emme ota tilauksia vastaan, vaan ne mustassa essussa ottavat tilauksia. Mistä ihmeestä asiakas sen voi tietää ja meille täysin ihan uutta? Laittoi vihaisesti ne ruokalistat pöytään ja lupasi kertoa niille mustan essun omaaville? Kun ei eivät ne tilauksen ottajat lainkaan liikkuneet koko ravintolassa lainkaan, kun muutkin pöydässä olijat valittivat, että kukaan ei ota tilauksia?! 

Myös on kävin ostamassa puhelimeen erästä laitetta, niin puhelin myyjä huutaa minulle ilkeästi, että minulle käy huonosti, jos en tilaa häneltä tätä kallista liittymää? Ja minun puhelin laskut kallistuu ym. Lopetin sen jälkeen tämän puhelin liittymän täysin. Jos ei saa asialista asiakas palvelua niin...?!

Olen itse ystävällinen toisia kohtaan ja kohtelen asiakaspalvelijoita myös hyvin, mutta epäasiallinen käytös ei ole hyväksyttävää myöskään sille asiakkaalle. 

Vierailija
17/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huonosti käyttäytyville ja agressiivisille asiakkaile pitäisi voida laittaa pysyviä porttikieltoja sekä saada poliisi hakemaan nämä riehujat aina tarvittaessa

Todellakin!

Vierailija
18/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset on pahimpia reuhaamaan, toisena on kampaajat. Tulevat toisten työpaikalle neuvomaan miten esimerkiksi tarjouslaput pitää laittaa jne. Toki kauppaketjulla on omat ohjeet niidenkin kanssa. Sitten kuvittelevat että on iso varasto jossa kaikki on hyllyillä nätisti ja sieltä vaan hakee sen mitä just sinä olet hakemassa. Joo ne hienot varastot on rullakoita joista osa on vielä purkamatta osa puoleksi purettuja, kun ei kaikki mahdu hyllyihin ja ei en näe lähetys listasta onko just niitä vaaleanpunaisia roskapusseja jossain rullakossa, mitä sinä haluat

Vierailija
19/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kun kassaneiti alkoi itkeä kun asiakkaan käytös oli niin töykeää.

Vierailija
20/57 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka raivoavat ja valittavat valittamisen vuoksi asiakaspalvelijoille, ovat rajattomia ihmisiä, jotka eivät ole oppineet elämään omien tunteidensa kanssa.

Höpö höpö. Palautetta saa ja pitää antaa. Se että sanoo tiukasti ei tarkoita että raivoaa. 

Palaute pitää antaa firmalle jotka asioista päättävät. Asiakaspalvelijat ovat vain työntekijöitä jotka noudattavat saatuja ohjeita. Heille kiukuttelu on täysin turhaa ja ajanhukkaa. 

😄 Onpa kyllä typerin kommentti ikinä! Asiakaspalvelija nimenomaan on se "firma" asiakkaan suuntaan. Jos joku asia on mennyt pieleen, asiakaspalvelijan vastuulla on ottaa siitä palaute vastaan, viedä se eteen päin ja jopa varmistaa, että se tulee huomioiduksi.

Kiukuttelu on toki typerää, mutta kovin inhimillistä erityisesti jos firman takia hänen aikaansa on kulunut kohtuuttomasti asian selvittämiseen. Aspan tehtävä on saada myös hankalan asiakkaan asia hoidettua.

Mikähän ihme aspan rooli sinusta oikein on, ihan mielenkiinnosta kyselen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme