Puoluetuet 34 milj. Mikseivät hommaa itse rahoitusta?
Pitääkö verorahoja näihinkin käyttää?
Kokousviinat maksaa 700 e
eduskunnassa ja siellä saa tehdä töitä hiprakassa. Missä muualla on tällaisia jäänteitä.
Kommentit (8)
Ei ne liikaa ole demokratian toimivuuden kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne liikaa ole demokratian toimivuuden kannalta.
Suuret puolueet saavat tukia, pienet eivät ja jäävät jalkoihin
Vierailija kirjoitti:
Ei ne liikaa ole demokratian toimivuuden kannalta.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne liikaa ole demokratian toimivuuden kannalta.
Suuret puolueet saavat tukia, pienet eivät ja jäävät jalkoihin
Kaikki eduskuntapuolueet saavat puoluetukea, paikkalukujen suhteessa.
Ilman puoluetukia meillä olisi vain rikkaiden asioita ajavia puolueita kuten Kokoomus
Kovasti oli puoluetuetkin persuilla parikymmentä vuotta kritiikin alla, mutta sitten kun valtaan pääsivät niin leikkaavat kaikkialta muualta mutta ei niistä.
Ei korppi korpin silmää noki. Jos on siinä asemassa että pääsee päättämään asioista, on myös siinä asemassa että on niin suuri (vielä toistaiseksi) että hyötyy niistä.
Päin vastoin, kansanedustajien kulukorvauksia koittavat vaan LISÄTÄ, samalla kun veronalennuksia samaan palkkaluokkaan ovat tehtailleet.
Tuet ovat paljon vaivattomampia. Niitä ei tarvi maksaa takaisin.
Puoluetuet ja kansanedustajien kulukorvaukset ovat valtion bedjetissa turhia menoja