Mikä on paras auto jos vuodessa kilsoja vain 8000km-10000km?
Ei mitään tojotaa ainakaan,mieluiten saksalainen laatuauto.
Kommentit (40)
Noilla kilsoilla mikä vaan muutaman satasen reuhka.
Ihan sama paljonko ajat, Toyota on aina paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama paljonko ajat, Toyota on aina paras vaihtoehto.
Toyotassa on huonot ajo-ominaisuudet, huono suorituskyky,ruostuu nopeasti jne.
Mitä vähemmän ajaa niin sitä kalliimpaa autoa on varaa pitää.
Noilla kilometreillä mikä vaan. Japsit on hyviä, vähävikaisia ja halpoja huoltaa.
Tämä eläkevaari liisasi vuonna -21 Toyota Yariksen, ja llisaus uusittu sen jälkeen uuteen. Toyota oli normitöissä noin 20 vuotta työsuhdeautona, Avensis Sedan tai farkku, bensa tai dieseli. Nyt kilometrejä tulee noin 6000 vuodessa ja Yariksella pärjään. Värkki on olemukseltaan "porvarillis-konservatiivinen", siis mauton, hajuton ja ikäänkuin väritön ilman nk. "herkkuja" mutta natsaa hyvin eläkeläispariskunnan tarpeisiin ja erityisesti kukkarolle.
Mun on nyt valitettavasti paljastettava, että Saksassa ei enää tehdä laatuautoja. Mun kriteerit laatuautolle on, että se toimii luotettavasti vielä 20 vuotta valmistumisensa jälkeen ja huolto on kerran vuodessa tapahtuva toimenpide.
Mikään saksalainen auto ei täytä näitä kriteereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama paljonko ajat, Toyota on aina paras vaihtoehto.
Toyotassa on huonot ajo-ominaisuudet, huono suorituskyky,ruostuu nopeasti jne.
Tuommosille kilometreillä suorituskyvyillä ei ole mitään väliä, kyllä sä Micralla kauppareissusi saat tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama paljonko ajat, Toyota on aina paras vaihtoehto.
Toyotassa on huonot ajo-ominaisuudet, huono suorituskyky,ruostuu nopeasti jne.
Tuommosille kilometreillä suorituskyvyillä ei ole mitään väliä, kyllä sä Micralla kauppareissusi saat tehtyä.
Minulla oli 800 euron Micra jolla työnsin menemään 60 000 kilometriä kahteen vuoteen. Hauska peli kaikkinensa.
Vierailija kirjoitti:
Wartburg 353
Tämä on aikanaan ollut niin suosittu auto, että ihmiset jonottivat sitä viisi vuotta. Toinen jonotuksen arvoinen saksalainen laatuauto oli Trabant.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama paljonko ajat, Toyota on aina paras vaihtoehto.
Toyotassa on huonot ajo-ominaisuudet, huono suorituskyky,ruostuu nopeasti jne.
Tuommosille kilometreillä suorituskyvyillä ei ole mitään väliä, kyllä sä Micralla kauppareissusi saat tehtyä.
Minulla oli 800 euron Micra jolla työnsin menemään 60 000 kilometriä kahteen vuoteen. Hauska peli kaikkinensa.
Pikkujapseilla saakin aikaan hyvät ja halvat kilometrit. Ja jos joku hajoaa niin varaosat ei maksa motonetissä juuri mitään ja itsekin onnistuu monet remontit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama paljonko ajat, Toyota on aina paras vaihtoehto.
Toyotassa on huonot ajo-ominaisuudet, huono suorituskyky,ruostuu nopeasti jne.
Tuommosille kilometreillä suorituskyvyillä ei ole mitään väliä, kyllä sä Micralla kauppareissusi saat tehtyä.
Nettiautossa myynnissä olevilla ferrareilla ajettu noin 2000km-4000km vuodessa joten kyllä sillä on väliä,ei riipu ajomääristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama paljonko ajat, Toyota on aina paras vaihtoehto.
Toyotassa on huonot ajo-ominaisuudet, huono suorituskyky,ruostuu nopeasti jne.
Suorituskyky. Mitä tarkoitat sillä.
Minun Toyotani kulkee yli 200kmh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama paljonko ajat, Toyota on aina paras vaihtoehto.
Toyotassa on huonot ajo-ominaisuudet, huono suorituskyky,ruostuu nopeasti jne.
Ja heikoin hinta-laatubsuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama paljonko ajat, Toyota on aina paras vaihtoehto.
Toyotassa on huonot ajo-ominaisuudet, huono suorituskyky,ruostuu nopeasti jne.
Tuommosille kilometreillä suorituskyvyillä ei ole mitään väliä, kyllä sä Micralla kauppareissusi saat tehtyä.
Minulla oli 800 euron Micra jolla työnsin menemään 60 000 kilometriä kahteen vuoteen. Hauska peli kaikkinensa.
Pikkujapseilla saakin aikaan hyvät ja halvat kilometrit. Ja jos joku hajoaa niin varaosat ei maksa motonetissä juuri mitään ja itsekin onnistuu monet remontit.
Tämä riippuu siitäkin, kuinka paljon autossa on niitä nykyaikaisia sähköhärpäkkeitä. Joku 2000-luvun perusjapsi on tekniikaltaan helppo huoltaa. Miinuksena on sitten ruostuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama paljonko ajat, Toyota on aina paras vaihtoehto.
Toyotassa on huonot ajo-ominaisuudet, huono suorituskyky,ruostuu nopeasti jne.
Suorituskyky. Mitä tarkoitat sillä.
Minun Toyotani kulkee yli 200kmh...
Ajo-ominaisuudet?
Kyllä Toyota ihan hyvin tiellä pysyy. Hankkii vaan hyvät renkaat.
Wartburg 353