Lue keskustelun säännöt.
Voi voi, kun pitikin mennä avaamaan punkkupullo
31.05.2011 |
kohta on puolet juotu, ja huomennakin pitäis ottaa kun grillataan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyl mä vaan itse päätän milloin juon, ei muut.