Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Selittäkää tyhmälle, miksi urpilainen kokeilee suraavaksi hallitusta muodostaa eikä esim. soini?
09.06.2011 |
Eikös persut tulleet ns. toiseksi vaaleissa? nämä vaalien jälkeiset hommat on kyllä muutenkin koeteleet äänestäjän oikeustajua...
Kommentit (4)
no sitten ymmärrän. Mutta onkos se aina niin, että tunnustelijasta tulee pääministeri?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joten Urpilainen on seuraavana vuorossa. Mikäli hänkään ei onnistu, tulee vasta Soinin vuoro.
mutta yleensä tunnustelijan puolue pääsee ensimmäisenä valitsemaan salkkua.
Alue: Aihe vapaa
Kun ei ole perillä asioista.