Lue keskustelun säännöt.
voiko NÄLKÄ olla ensimmäisiä RASKAUSOIREITA?
07.06.2011 |
olen syönyt mutta maha tuntuu tyhjältä ja kurisee.. vai jotain vatsapöpöjä vain?
Kommentit (2)
mutta mulla oli keskimmäistä odottaessa koko ajan nälkä jotai rv 6 alkaen ja oisko kestänyt johonkin rv 12 saakka.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä se nälkä on tosiaan ihan vaan nälkä.