Lue keskustelun säännöt.
Kesäflunssassa kävelylle?
29.05.2011 |
Olisko paha? Ei ole kuumetta, mutta aikamoinen hiki kylläkin.
Kommentit (3)
no siitepölyallergia on vähän eri asia kuin virusflunssa.
Jos rasitut kävelystä (hengitys vaikeutuu, hiki tulee tms.), niin sitten kävely on kyllä väärä asia. Riskinä on vakavat jälkisairaudet kuten sydänlihaksen tulehdus. Mä odottelisin päivän pari, sydänlihaksen tulehduksessa on helposti puolen vuoden toipilasjakso.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kävelen vain ihan hiljakseen. Ehkä raitis ilma tekee hyvää huoneilman sijasta.
(poskiontelotulehduksia, keuhkoputkentulehdus, tukkoisuutta, niiskutusta ja yskää) ja jos jäisin sisälle paranemista odottelemaan, saisin viettää sisällä ainakin 3kk putkeen..eli ei flunssa ole mikään syy olla tekemättä asioita, kunnon mukaan vaan!