Puhutko työpaikallasi pajlon henkilökohtaisia asioita?
Onko snulla hyviä ystäviä työpaikalla vai onko ne "vain" työkavereita?
Kommentit (6)
muille puhun kyllä esim. perheestä, mutta en kovin yksityiskohtaisesti. Huomaa selkeän eron: jotkut puhuvat - toisilta en edes tiedä lasten nimiä...
että eivät ne ihmiset mitään ystäviäni olleet ja tietoja käytettiin lähinnä julkiseen nolaamiseen ja vittuiluun.
esim. harrastuksestani puhun aika paljon. Mulla on ihanat työkaverit.
musta on tylsää jos ihmiset ei yhtään avaudu omasta elämästään ja ajatuksistaan. Tiettyyn rajaan asti ja seurasta riippuen tietysti. Niin puhuvat työkaveritkin asioistaan, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän.
oon huomannut ettei oikeastaan kannattaisi mitään kovin syvällistä kertoa. Eikä varsinkaan mistään ongelmista.. Harrastukset ois just sopivan kevyttä kerrottavaa.
hyviä ystäviä, joiden kanssa pidetään yhteyttä vuosien päästäkin firmasta lähdön jälkeen, vietetään aikaa yhdessä jne.