Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutko työpaikallasi pajlon henkilökohtaisia asioita?

Vierailija
06.06.2011 |

Onko snulla hyviä ystäviä työpaikalla vai onko ne "vain" työkavereita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä ystäviä, joiden kanssa pidetään yhteyttä vuosien päästäkin firmasta lähdön jälkeen, vietetään aikaa yhdessä jne.

Vierailija
2/6 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille puhun kyllä esim. perheestä, mutta en kovin yksityiskohtaisesti. Huomaa selkeän eron: jotkut puhuvat - toisilta en edes tiedä lasten nimiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eivät ne ihmiset mitään ystäviäni olleet ja tietoja käytettiin lähinnä julkiseen nolaamiseen ja vittuiluun.

Vierailija
4/6 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. harrastuksestani puhun aika paljon. Mulla on ihanat työkaverit.

Vierailija
5/6 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on tylsää jos ihmiset ei yhtään avaudu omasta elämästään ja ajatuksistaan. Tiettyyn rajaan asti ja seurasta riippuen tietysti. Niin puhuvat työkaveritkin asioistaan, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän.

Vierailija
6/6 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon huomannut ettei oikeastaan kannattaisi mitään kovin syvällistä kertoa. Eikä varsinkaan mistään ongelmista.. Harrastukset ois just sopivan kevyttä kerrottavaa.