Lue keskustelun säännöt.
Jos olet homo, koska aiot mennä partnerisi kanssa vihille?
15.06.2011 |
vai pysyttekö kaapissanne lopun elämää?Odotatko esim vanhempien kuolemaa ja sen jälkeen olet avoin homomies?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla