Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mulla on elokuussa treffit aivan TAUTISEN hyvännäkösen miehen kanssa
13.06.2011 |
ja mua jännittää aika stnasti. Nyt alkoi hirveä treenaaminen ja täydellisen rusketuksen hankkiminen;) Aion olla elämäni kondiksessa silloin, koska tää mies on oikeasti ku suoraan jostain kalenterista.
Onneks on aikaa valmistautua, kun se on töissä toisella pallonpuoliskolla elokuulle saakka.;) Mitähän kaikkea voisin tehdä??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa