Metti ja Mikael Forssell laittoivat ökylukaalinsa myyntiin
Miksiköhän myyvät nyt jo?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Miljoona siitäkin velkaa. Katsokaa Oikotieltä mitkä ovat kuukausittaiset menot eli lainan lyhennys + yhtiövastike !
Ei siis Oikotie, lipsahdus.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen jos eivät jo eroa. Kaksi kertaa nuo on osuneet samalle lennolle ja rouva on aina naama norsunv*tulla ja tiuskii miehelle.
rapido rapido!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen jos eivät jo eroa. Kaksi kertaa nuo on osuneet samalle lennolle ja rouva on aina naama norsunv*tulla ja tiuskii miehelle.
Mikael on selvästi asettanut puolison valinnassaan tavoitteen niin kuin jalkapalloilijanakin. Ei taida tuollainen toimia rakkaudessa.
Eiköhän keskusta-asuminen ollut tässä ja nyt kohteena Westend / Kauniainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen jos eivät jo eroa. Kaksi kertaa nuo on osuneet samalle lennolle ja rouva on aina naama norsunv*tulla ja tiuskii miehelle.
Jos tuo olisi peruste erolle ei Suomessa olisi yhtään avioparia
Näähän tekee näillä asunnoilla sijoitustoimintaa. Muistelen, että toisen äiti on asuntovälittäjä. Tekevät koko remontin, asuvat pari vuotta ja myyvät. On kai ihan kannattavaa?
Vierailija kirjoitti:
Näähän tekee näillä asunnoilla sijoitustoimintaa. Muistelen, että toisen äiti on asuntovälittäjä. Tekevät koko remontin, asuvat pari vuotta ja myyvät. On kai ihan kannattavaa?
Hieman kai, köh, riippuu suhdanteista?
Miklu ja Metti ovat molemmat akateemisesti koulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Näähän tekee näillä asunnoilla sijoitustoimintaa. Muistelen, että toisen äiti on asuntovälittäjä. Tekevät koko remontin, asuvat pari vuotta ja myyvät. On kai ihan kannattavaa?
Metin mutsi on välittäjä, ainakin alussa välitti tätä kyseistä lukaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miklu ja Metti ovat molemmat akateemisesti koulutettuja.
Metti ainakaan ei ole, mitään tutkintoa ei ole !
Kaupallisia korkeakouluopintoja.
Kämppä poistunut myynnistä. Meniköhän kaupaksi vai ottivatko pois myynnistä?
Metti Forssell päivitti omalle insta-tililleen videon vanhasta kodistaan 10.6.2026. Voisiko joku selvittää mistä on kyse? Jos heidän asunto myytiin jo vuonna 2025, miten he edelleen asuvat siellä (tai ainakin kuvaavat instavideoita) vuonna 2026????
Kiitos linkkivinkistä! Eli asunto on edelleen myynnissä. Tämä selventää paljon. =) Luulin, että myytiin jo vuosi sitten.
Tuon hintaisten luukkujen ostajat alkaa olla vähissä, mutta kannattaa silti myydä vaikka tappiollakin. Kymmenen vuoden kuluttua tappiot olisi vielä suuremmat. Ei ne miljonääritkään loputtomasti keräile niitä ökyluukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkkivinkistä! Eli asunto on edelleen myynnissä. Tämä selventää paljon. =) Luulin, että myytiin jo vuosi sitten.
Noista talon kahdesta myynnissä olevasta samankokoisesta valitsisin sen toisen. Helposti 😄
Miljoona siitäkin velkaa. Katsokaa Oikotieltä mitkä ovat kuukausittaiset menot eli lainan lyhennys + yhtiövastike !