Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

syökö joku oikeesti

Vierailija
15.04.2011 |

subwayssa sen leivän sillai että siinä on paperi ympärillä? Tänään näin ku yks rouva yritti syyä ja aina puras paperia. eikö se oo kaikista helpoin ku ottaa sen sämpylän sieltä reilusti vaan käteen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivän käteen. helpompi.

Vierailija
2/5 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivän päällä. Ymmärrän toki kuoria sitä sen verran pois etten syö paperia. Jos sillä oli niin kova nälkä että söi paperitkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valuu ja leviää muuten.

Onkohan täytteellä jotain tekemistä tuon kanssa? Mä syön aina Italian BMT:n ja siihen tulee soosia ja öljyä ja etikkaa ja kyllähän se aika suttu olis ilman paperia...

Vierailija
4/5 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valuu ja leviää muuten.

Onkohan täytteellä jotain tekemistä tuon kanssa? Mä syön aina Italian BMT:n ja siihen tulee soosia ja öljyä ja etikkaa ja kyllähän se aika suttu olis ilman paperia...

ja ihan muutamaa vihannesta. voi syödä "kädestä"

Vierailija
5/5 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en pidä sitä paperia tiukasti ympärillä.