syökö joku oikeesti
subwayssa sen leivän sillai että siinä on paperi ympärillä? Tänään näin ku yks rouva yritti syyä ja aina puras paperia. eikö se oo kaikista helpoin ku ottaa sen sämpylän sieltä reilusti vaan käteen?
Kommentit (5)
leivän päällä. Ymmärrän toki kuoria sitä sen verran pois etten syö paperia. Jos sillä oli niin kova nälkä että söi paperitkin?
Se valuu ja leviää muuten.
Onkohan täytteellä jotain tekemistä tuon kanssa? Mä syön aina Italian BMT:n ja siihen tulee soosia ja öljyä ja etikkaa ja kyllähän se aika suttu olis ilman paperia...
Se valuu ja leviää muuten.
Onkohan täytteellä jotain tekemistä tuon kanssa? Mä syön aina Italian BMT:n ja siihen tulee soosia ja öljyä ja etikkaa ja kyllähän se aika suttu olis ilman paperia...
ja ihan muutamaa vihannesta. voi syödä "kädestä"
jos en pidä sitä paperia tiukasti ympärillä.
leivän käteen. helpompi.