AAAARgh...
Mulla on aika erikoinen miespuolinen duunikaveri ja viime viikkoina oon alkanut epäillä, että sillä on jotain "taka-ajatuksia" mun suhteen. Pitäiskö mun luottaa naisen vaistooni ja ottaa viileämpi linja tän miehen kanssa vai käyttäytyä normaalisti ja olla oma itseni (iloinen, ystävällinen, puhelias)? Mulla ei kenenkään muun kanssa ole tullut vastaavaa fiilistä tässä duunissa, vaikka aika paljon miesten kanssa teen töitä. Koen oloni jotenkin epämukavaksi vaikkakin imarrelluksi. Mies on mua reippaasti vanhempi, mutta useiden ominaisuuksiensa vuoksi kuitenkin sexy. Jotenkin pelkään, että tää mies on ihastunut muhun/pitää mua hottina ja toisaalta ehkä jopa toivon sitä. Oonko mä nyt jotenkin pimahtanut ja kuvittelen olemattomia vai onkohan vaistoni oikeassa??? Vai aiheuttaakohan käpyrauhanen näin keväällä kummallisia ajatuksia...
Kommentit (3)
nämä mun tuntemukset. Silloin olis joku sairaus kyseessä. Ei mun tuntemukset ihan pelkkiä tuntemuksia ole, on tää mies sanonutkin jotain epämääräistä vaikeasti tulkittavaa, joka jää vaivaamaan päiviksi, koska en rohkene siinä tilanteessa kysyä selvennystä sanomisilleen.
niiden perusteella voit päätellä aika paljon
60 ikävuoden jälkeen. Siihen saakka voi kaikenlaisia tuntemuksia tulla ja ne ovat ihan normaaleja, ikääntymiseen liittyviä asioita ns. vaihdevuosioireita.