Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saat irti asiakaspalvelvelijalle räyhäämisestä

Vierailija
26.11.2024 |

Käyn läpi töissä asiakaspalvelun chatteja ja sähköposteja, ja välillä asiakkaiden kielenkäyttö on todella ala-arvoista.

Hyvällä lykyllä sinut vain blokataan chateista, mutta toisinaan asiakassuhde voidaan katkaista.

On täysin anteeksiantamatonta uhkailla ja h*oritella ihmistä, joka tekee työtään parhaansa mukaisesti kun sinä olet rikkonut palveluun kuuluvia sääntöjä ja ehtoja.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda alaa luuseri.

Vierailija
2/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on soittanut samasta asiasta 30 kertaa eikä siihen ole tullut mitään korjausta. Miten kauan luulet että asiakkaan pinna vielä kestää olla huutamatta? Nykyään kun tuntuu että asiallisella keskustelulla asioihin ei saa mitään apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa huonoa palvelua. Kun tiesin mitä asiakas oikeasti halusi mutta jos rähjäsi eikä osannut käyttää oikeita sanoja niin vaikka tiesin mitä halusi niin näyttelin tyhmää enkä auttanut. Joskus oli ilmaistavaraa jaossa, rähjääjille en koskaan antanut. Lahjakortteja annettiin mutta tyyliin vit tumaisille vitonen ja kivoille kymppi.;)

Vierailija
4/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemus asiakaspalvelijoista jotka eivät kestä aiheellista kritiikkiä. Uhkailu ja henkilökohtaisuuksiin meneminen on tietysti eriasia.

Vierailija
5/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa huonoa palvelua. Kun tiesin mitä asiakas oikeasti halusi mutta jos rähjäsi eikä osannut käyttää oikeita sanoja niin vaikka tiesin mitä halusi niin näyttelin tyhmää enkä auttanut. Joskus oli ilmaistavaraa jaossa, rähjääjille en koskaan antanut. Lahjakortteja annettiin mutta tyyliin vit tumaisille vitonen ja kivoille kymppi.;)

Usein menee niin että "kiva tyyppi" ei saa palvelua ollenkaan, mutta vihainen huutaja saa heti.

Vierailija
6/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee parempi olo, kun on saanut vähän räyhättyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on silleen että anonymiteetin takaa voi olla tosi vitt umainen. Niin

Vierailija
8/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa huonoa palvelua. Kun tiesin mitä asiakas oikeasti halusi mutta jos rähjäsi eikä osannut käyttää oikeita sanoja niin vaikka tiesin mitä halusi niin näyttelin tyhmää enkä auttanut. Joskus oli ilmaistavaraa jaossa, rähjääjille en koskaan antanut. Lahjakortteja annettiin mutta tyyliin vit tumaisille vitonen ja kivoille kymppi.;)

Eikä osannut käyttää oikeita sanoja? Tässä vasta kiertoilmaus, mikä voi tarkoittaa mitä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin asiakaspalvelu on ala-arvoista monessa puhelinpalvelussa. Myös suoranaista asiakkaiden huijausta ovat maksulliset kalliit asiointi puhelinnumerot. 

Vierailija
10/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa huonoa palvelua. Kun tiesin mitä asiakas oikeasti halusi mutta jos rähjäsi eikä osannut käyttää oikeita sanoja niin vaikka tiesin mitä halusi niin näyttelin tyhmää enkä auttanut. Joskus oli ilmaistavaraa jaossa, rähjääjille en koskaan antanut. Lahjakortteja annettiin mutta tyyliin vit tumaisille vitonen ja kivoille kymppi.;)

Ovatko asiakkaat sinua varten vai sinä heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä puhelinaspassa on ohje että jos asiakas menee henkilökohtaisuuksiin eikä homma etene, niin hänelle sanotaan että soittelee uudelleen kun on rauhoittunut ja osaa käyttäytyä. Uhkailut ilmoitetaan aina poliisille.

Vierailija
12/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiipahan olee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on silleen että anonymiteetin takaa voi olla tosi vitt umainen. Niin

No en nyt tiedä anonymiteetistä, kun kaikki asiakkaan tiedot ovat näkyvissä osoite mukaanlukien.

Vierailija
14/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on silleen että anonymiteetin takaa voi olla tosi vitt umainen. Niin

No en nyt tiedä anonymiteetistä, kun kaikki asiakkaan tiedot ovat näkyvissä osoite mukaanlukien.

Juuri näin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda alaa luuseri.

En ole aspa vaikka päivittäin luenkin aspaan tulleita yhteydenottoja. 

Vierailija
16/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija voi hyväksyä liikaa yrityksen huonoja käytäntöjä, konemaisuutta ja toimii sanatarkasti vain yrityksen ohjeella. Se voi hermostuttaa osaa ihmisistä, jotka kaipaavat inhimillisyyttä yrityksiin ja ei temppurataa asiakkaille, ei vaikeuksia, vaan sujuvaa ja eettistä, laatua. Kun oikeassa elämässä pitää kuulostella, mitä toinen tarkoittaa ja miettiä mitä kautta palaute saadaan yritykselle - onko se lomake, hyödyttääkö se mitään. Yritykset eivät aina muuta huonoa paremmaksi, eli jotain ongelmia löytyy. Ellei ole kyseessä väärinkäsitys. Huuto nyt ei ole järkevä tapa toimia, vaan jäänyt menneestä osalle jäänteeksi, ehkä heillä on paineita kun moni asia ei toimi hyvin ja on monia hoidettavia asioita.

Vierailija
17/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on silleen että anonymiteetin takaa voi olla tosi vitt umainen. Niin

No en nyt tiedä anonymiteetistä, kun kaikki asiakkaan tiedot ovat näkyvissä osoite mukaanlukien.

Ai meetkö sinne osoitteeseen lyömään turpaan? :D

Vierailija
18/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on soittanut samasta asiasta 30 kertaa eikä siihen ole tullut mitään korjausta. Miten kauan luulet että asiakkaan pinna vielä kestää olla huutamatta? Nykyään kun tuntuu että asiallisella keskustelulla asioihin ei saa mitään apua.

Se aspa ei voi tehdä sun asialle mitään muuta kuin kysyä että onko asiaasi tullut mitään päivitystä.

Yleensä kyllä antavat aikarajan, jolloin päivitystä pitäisi saada.

Vierailija
19/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelutyössä saa paljon kuraa niskaansa. Ja syy huonoon palveluun löytyy toisaalta: on palkattu liian vähän työntekijöitä, opastettu työhön huonosti, on vaikka minkälaista tulostavoitetta.En ymmärrä, miksi aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä. Minulle on huudettu korvaan "haista .." "painu v...." ennen kuin olen ennättänyt sanoa sanaakaan. Jaksaisitko sinä olla ystävällinen koko päivän? Ja asiattomat: tuliko hyvä mieli?

Vierailija
20/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on silleen että anonymiteetin takaa voi olla tosi vitt umainen. Niin

No en nyt tiedä anonymiteetistä, kun kaikki asiakkaan tiedot ovat näkyvissä osoite mukaanlukien.

Ai meetkö sinne osoitteeseen lyömään turpaan? :D

En mene, mutta sinä et tiedä aspasta mitään, et edes ulkonäköä, kun aspalla on kaikki sinun tietosi. Toki käynyt mielessä, että olis kiva tuota luuseria käydä morjestamas, et onko samanlainen uhooja oikeassa elämässä.

Asiassa työskentelee kuitenkin ihan tavallisia ihmisiä, ja mitä jos siellä onkin joku psykopaatti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi