Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostitte tai jätitte ostamatta asunnon?

Vierailija
28.06.2023 |

Me katsoimme useamman talon.
Monesta puutui ns. tuulikaappi, eli ei minkäänlaista tilaa ison perheen kengille ja takeille, joku surkea peilikaappi vaan. Joissakin asunnoissa oli myös ihan kamalia ratkaisuita; saunan terassi oli varmaan 2 m. etäisyydellä toisen talon keittiön ikkunasta.
Ostimme yksitasoisen paritalonpuolikkaan; vaikka se ei ehkä ole niin hieno ;ihan tavallinen sauna, kiva kylpyhuone ja vielä 3. vessa, niin nämä ja pieni, mutta monipuolinen piha tuntuivat kodilta

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sijainnin perusteella hyväpohjaisen asunnon johon pintaremontoimalla saa arvonnousua.

Vierailija
2/16 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti ostaa PARITALON???!!??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakensimme koska en halunnut vanhaa taloa rempata. Tähän sain tehdä sellaisia ratkaisuja joita halusin, tähän olen tyytyväinen.

Vierailija
4/16 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Naapurit aivan liian lähellä. Vähän samaan tyyliin, kuin kuvasit.

- ei erillistä keittiötä, vain olohuoneen nurkassa oleva keittiötä muistuttava kaappirivi

- asunnon lisäksi olisi ostettava kaksi autotallipaikkaa hintaan 25 000€/kpl.

- Talonyhtiön uusimpia papereita ei jostain syystä haluttu toimittaa meille.

- Välittäjä ei halunnut ottaa tarjousta vastaan, koska joku oli jo jättänyt tarjouksen ja neuvottelut oli kuulemma kesken.

- Asunto sinällään kiva ja sijainti hyvä, mutta hintapyyntö oli meille vain liikaa. Ei jätetty edes tarjousta, koska näkemysero oli niin iso.

onhan näitä syitä.

Vierailija
5/16 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut edes aikeissa ostaa asuntoa, mutta työkaveri kertoi tyttärensä myyvän asuntoa, kun heille tulee perheenlisäystä. Jostain syystä kysyin, että voinko käydä katsomassa asuntoa. Menin katsomaan ja ihastuin asuntoon niin paljon, että tein ostotarjouksen. Sitten kerroin miehelleni, että päätin ostaa kaksion ja hän oli, että mitä ihmettä sentään. No ostin asunnon ja laitoin sen vuokralle. Kymmenen vuotta myöhemmin erosin ja muutin tähän kaksion asumaan ja tässä asun edelleen. Tämä on maailman ihanin koti. 

Vierailija
6/16 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut nirso asunnonostaja. Ensiasuntoa ostaessani kävin katsomassa yli 20 asuntoa, ennen kuin toiveeni ja budjettini kohtasivat. Toisella kerralla oli aivan samanlaista ja niin oli tätä nykyistäkin ostaessa. 

Olin käynyt katsomassa tästä samaisesta rapusta jo toista asuntoa, mutta siihen rahamme eivät olisi riittäneet. Vaan tähän riitti ja tässä on viihdytty jo kohta 20 vuotta.

Ja miksikö? Hyvä sijainti, lämpimään autohalliin pääsee hissillä, parvekkeelta merinäköala lounaaseen, oma sauna, poreamme ja erillis-wc, sekä iso eteinen tavaroille.

Vierailija
7/16 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pakotti ostajan hienon talon ja ottaa 400000 lainaa

Vierailija
8/16 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nykyisen asunnon, koska se oli tosi halpa. Remonttia piti tehdä ja yhtiövatsike on korkea, mutta ostohetkellä valinta oli oikea. 

Vierailija
9/16 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut edes aikeissa ostaa asuntoa, mutta työkaveri kertoi tyttärensä myyvän asuntoa, kun heille tulee perheenlisäystä. Jostain syystä kysyin, että voinko käydä katsomassa asuntoa. Menin katsomaan ja ihastuin asuntoon niin paljon, että tein ostotarjouksen. Sitten kerroin miehelleni, että päätin ostaa kaksion ja hän oli, että mitä ihmettä sentään. No ostin asunnon ja laitoin sen vuokralle. Kymmenen vuotta myöhemmin erosin ja muutin tähän kaksion asumaan ja tässä asun edelleen. Tämä on maailman ihanin koti. 

Tässä asunnossa oli joku johdatus, kun asuntolainankin sai niin helposti. Pankki antoi 100%:n lainan ja sanoi, että hyvät kaupat teit. Alun perin mulla ei ollut edes mielessäkään ostaa sijoitusasuntoa, mutta sitten jotenkin naksahti päässä, kun näin asunnon. Lisäksi mulla oli maailman parhaimmat vuokralaiset tässä sen kymmenen vuoden ajan. Asunto oli paremmassa kunnossa heidän lähtiessään, kun sen heille vuokrasin. Tämä asunto jotenkin otti minut omakseen. 

Vierailija
10/16 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso kirjoitti:

Olen aina ollut nirso asunnonostaja. Ensiasuntoa ostaessani kävin katsomassa yli 20 asuntoa, ennen kuin toiveeni ja budjettini kohtasivat. Toisella kerralla oli aivan samanlaista ja niin oli tätä nykyistäkin ostaessa. 

Olin käynyt katsomassa tästä samaisesta rapusta jo toista asuntoa, mutta siihen rahamme eivät olisi riittäneet. Vaan tähän riitti ja tässä on viihdytty jo kohta 20 vuotta.

Ja miksikö? Hyvä sijainti, lämpimään autohalliin pääsee hissillä, parvekkeelta merinäköala lounaaseen, oma sauna, poreamme ja erillis-wc, sekä iso eteinen tavaroille.

Kuulostaa ihan unelmalt

T:ap

Vierailija
11/16 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin unelmieni talon ja se maksoi 550000. Mulla oli tilillä kolme euroa. Jäi ostamatta.

Vierailija
12/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rahat on sijoituksia ja itse vuokralla

Vierailija
13/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa asunnoissa neliöissä on säästetty joka kohdassa. Ei tuulikaappia, sauna on pieni, huoneet pieniä, tontti on minitontti ja naapurin ikkuna parin metrin päässä jne. Ostimme 2007 talon paremmilla spekseillä ja tehtiin siihen sitten tarvittavat remontit.

Vierailija
14/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni tontti. Hinta -laatu-suhde pielessä. Jos pintoja ym. Ratkaisuja joutuu heti korjaamaan, sen pitää näkyä hinnassa . Huonekorkeus ahdistavan matala. En myöskään halua kaksikerroksista taloa.

Vierailija
15/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynti-ilmoituksessa talo näytti kivalta ja piha suojaisalta. Näytössä paljastui, että naapuritontilla oli valtava kaksikerroksinen talo, jonka parvekkeelta suorat näkymät pihalle. En vieläkään ymmärrä, miten naapuritalo oli myyntikuvissa onnistuttu piilottamaan niin hyvin, kun pihalla ollessa ei juuri muuta nähnytkään.

Vierailija
16/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin ostamatta, koska sisällä oli tupakoitu. Haisi kamalalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi