Lue keskustelun säännöt.
Onko Arabianranta hienoa asuinaluetta?
15.04.2011 |
Kaveri on muuttamassa sinne ja sanoo että on snobia asinaluetta.
Kommentit (2)
mutta kiva täällä merenrannalla on asua :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikä sitä kyllä rumaksikaan alueeksi voi sanoa, mutta itse en tästä merenrannalta Eirasta lähtisi Arabiaan kovin helpolla.