Paljonko autollasi on kilometrejä ajettu?
Miten on toiminut, onko isoja tai kalliita korjauksia?
Kommentit (44)
Ostin juuri 2023 Volvon jolla ajettu 15 000km.
60 tuhatta, viisi vuotta ajettu. Ei korjauksia, vuosihuollot ohjelman mukaisesti.
Edellisellä oli ajettu yli 400 tonnia.
Sitä edellisellä 380 tonnia.
Nykyisellä 310 tonnia.
Onhan niissä ollut remonttia, mutta ei hirveesti ahista kun työnantaja maksaa sen 0.57€/km verottomana..
M44
47000km alkaa olemaan jo vaihto edessä.
Vierailija kirjoitti:
Noi tarkoittaa alle kilometrilukuja.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi tarkoittaa alle kilometrilukuja.
Täh?
Valinnassa lue "alle" 100 tkm ja sit se luku.
216000, bmw. Yksi 25€ rele vaihdettu.
Vierailija kirjoitti:
47000km alkaa olemaan jo vaihto edessä.
Onko ollu pitkään?
Miksi vaihto, pelkäätkö remontteja, vai rupeeko auton ikä painaa?
260 000km tulee kohta täyteen. Ainoo iso remontti siinä on ollu jakohihnan vaihto. Eikä huoltokirjassakaan oo mainintaa muuta kun perus huolloista + jarrulevyt&palat jossain kohtaa.
455 tkm ja yhteinen matka jatkuu, diesel volvon voimin. Jos ajelis tuolla vielä 100-200 tkm ja sitten kai tuo joutaa eläkkeelle, tai ehkäpä vielä seuraavalle ajoon muutamaksi vuodeksi? Hyvin on hintansa haukkunut, ja kilometrikorvauksilla on ajettu suurin osa noista kilsoista.
Kyllähän kunnon polttomoottori auto nyt 500 tuhatta km kestää kunhan huoltaa hyvin. Ja se kunnon auto on vanha. Vähintään 20 vuotta vanha. Mieluummin 40 v vanha.
Vad skall man svara om man har flera bilar?
Vierailija kirjoitti:
216000, bmw. Yksi 25€ rele vaihdettu.
voi voi.hyvät naurut tuli.mene töihin ja osta auto mikä ei ole loppuun ajettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47000km alkaa olemaan jo vaihto edessä.
Onko ollu pitkään?
Miksi vaihto, pelkäätkö remontteja, vai rupeeko auton ikä painaa?
Ei ole vuottakaan ollut, ostin uutena. Kilsoja tulee reippaasti ja taidan vaihtaa taas ihan uuteen.
203tkm bmw 530D . Jarrupalat sekä levyt vaihdettu . Muuten ei vikoja kuuden vuoden aikana. Kyyti edelleen kuin uudessa. Vuoden päästä vaihtoon ja tilalle 530e vm 21-22.
Diesel Voyager 520000 km, yksi pyöränlaakeri ja yksi laturi on pitänyt laittaa. Itse ajanut sillä 300000 km.
Tympii vaan maksella valtiolle 1000 euroa vuodessa kun auto on 500 euron hintainen .
Vierailija kirjoitti:
203tkm bmw 530D . Jarrupalat sekä levyt vaihdettu . Muuten ei vikoja kuuden vuoden aikana. Kyyti edelleen kuin uudessa. Vuoden päästä vaihtoon ja tilalle 530e vm 21-22.
Oliko levyt ja palat töineen alle 3000€?
100-200tkm väli on aika optimaalinen. Alle tuon auto maksaa extraa vain siksi, että on vähän ajtettu. Yli tuon taas alkaa tulla kaikenlaista kremppaa, mitkä helposti taas maksaa jos itse ei osaa/jaksa korjata.
Noi tarkoittaa alle kilometrilukuja.