Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen täynnä vihaa.

Vierailija
05.04.2011 |

Auttakaa mammat, en tiedä miten päin olisin. Kaikki on päällisin puolin hyvin, mutta mä vaan uhkun vihaa ja aggressiivisuutta. Enkä pääse siitä eroon. Ei siis ole mikään hetken juttu, vaan näin on ollut aina.



Auttakaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla on raivo huomattavasti tasaantunut, elämä on ihan kivaa.

Vierailija
2/3 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampaan otteeseen, tosin silloin keskityttiin enemmän syömishäiriöön ja perhesuhteisiin. Olen myös yrittänyt silloin lääkitystä, mutta ei mulle sopinut oikein mikään, menin ihan sekaisin jo pienimmistä annoksista. Mun elimistö toimii muutenkin niin, että "hälyttää" heti, jos sitä yritetään ronkkia jollain tavoin. Siksi ei oikein mikään ehkäisykään sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään on hyviä mielialalääkkeitä ja itselle sopivaan terapiamuotoon yhdistettynä saadaan hyviä hoitotuloksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän