Mä olen täynnä vihaa.
Auttakaa mammat, en tiedä miten päin olisin. Kaikki on päällisin puolin hyvin, mutta mä vaan uhkun vihaa ja aggressiivisuutta. Enkä pääse siitä eroon. Ei siis ole mikään hetken juttu, vaan näin on ollut aina.
Auttakaa.
Kommentit (3)
useampaan otteeseen, tosin silloin keskityttiin enemmän syömishäiriöön ja perhesuhteisiin. Olen myös yrittänyt silloin lääkitystä, mutta ei mulle sopinut oikein mikään, menin ihan sekaisin jo pienimmistä annoksista. Mun elimistö toimii muutenkin niin, että "hälyttää" heti, jos sitä yritetään ronkkia jollain tavoin. Siksi ei oikein mikään ehkäisykään sovi.
nykyään on hyviä mielialalääkkeitä ja itselle sopivaan terapiamuotoon yhdistettynä saadaan hyviä hoitotuloksia.
Ainakin minulla on raivo huomattavasti tasaantunut, elämä on ihan kivaa.