Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Turhanpäiväiset ja itserakkaat teot :)
19.04.2011 |
Toteutin äskettäin pitkäaikaisen "haaveeni" hampaiden valkaisusta. Rahaa paloi, mutta ei kaduta yhtään, päinvastoin. Seuraavaksi ajattelin panostaa ripsipidennyksiin.
En juurikaan panosta itseeni, toki jonkun verran meikkaan ja käyn kampaajalla. Tuosta ulkonäön kohentamisesta tuli vaan niin hemmetin hyvä olo, että pitää keksiä vielä lisää turhuuksia!
Kommentit (3)
Olet nätimpi ja hyväntuulisempi, siis iloksi ympäristöllesikin. ei ainakaan ole keneltäkään pois, että kaunistaudut. Työllistät vielä alan ammattilaisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
käyn hierojalla enemmän tai vähemmän säännöllisesti, urheilen enemmän kuin ennen ja mitä vielä... Mulla on tainnut kivanpito lähteä lapasesta :)
ap
Alue: Aihe vapaa
mikä se nyt olikaan. Hiukset ovat aikasta upeat.
ap