Sähkövatkainten tuominen parkkihalleihin kielletään!
Hyvä näin. Nuohan voivat syttyä tuleen milloin tahansa polttaen kaikkien muidenkin autot. Pahimmillaan kaikki parkkitalon autot palavat.
Kommentit (41)
Ja Oslossa on päinvastoin. Parkkihalleihin saa ajaa vain ladattavia autoja.
Sähköautot ovat kyllä vakuutusyhtiöille kyllä melkoinen painajainen.
Ennustan, että noiden vakuutusmaksuja tullaan entisestään nostamaan ja rajusti.
Joku Persu taas päättämässä?
Mites sitten kun 2035 on vain sähköautoja? Parkkihalli konkkaan?
Miksi persut pelkää ja vihaa kehitystä? Muuttakaa luolaan nuijan kanssa örisemään.
Vierailija kirjoitti:
Ja Oslossa on päinvastoin. Parkkihalleihin saa ajaa vain ladattavia autoja.
No siellähän kielletään ensi vuoden alusta myös yksityiskäytössä olevien polttisten ajo Oslon keskustaan kokonaan.
Onneksi sähköistyminen floppasi, mm VW, Volvo ja Audi luopuneet päätöksistään siirtyä täysin sähköön. 2035 polttiskielto ei toteudu ja sähkö jää ehkä 30% osuuteen. Vety ja synteettiset tulee.
Sähköautot pitää parkkeerata vähintään 20 metrin päähän syttyvistä rakenteista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi persut pelkää ja vihaa kehitystä? Muuttakaa luolaan nuijan kanssa örisemään.
Mitä kehitystä tuo nyt on yrittää ajaa pakolla kalliita ja epäkäytännöllisiä sähköautoja kaikkialle. Johonkin etelän kaupunkeihin ne sopii, mutta ei kylmään pohjolaan ja maaseudulle.
Taitaa käydä niin, että moni vakuutusyhtiö ei myy sähköautoille enää ollenkaan kaskovakuutusta. Omistaja maksaa sitten tulipalot yms. omasta pussistaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi persut pelkää ja vihaa kehitystä? Muuttakaa luolaan nuijan kanssa örisemään.
Mistä narkkari keksi persut tähänkin asiaan?
Ai niin, jos ei ole narkkari, niin on persu.
Akkukäyttöisten rekiströinnit jo romahtaneet, koko tämä vuosi ja viimeksi elokuussa täyssähköjen osuus tippui ja polttisten kasvoi verrattuna viimevuotiseen.
Akkutehtaat menee konkkaan, esom Northvoltin Vihreä kupla puhkesi ja 1600 työttömäksi kun autonvalmistajat peruu tilauksiaan.
Autonvalmistajat siirtyy takaisin polttisten kehitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Joku Persu taas päättämässä?
Mites sitten kun 2035 on vain sähköautoja? Parkkihalli konkkaan?
Puretaan ja rakennetaan tilavampi, johon pääsee vesiletku ja palomieskin.
Tilastollisesti polttomoottorikäyttöinen ajoneuvo palaa huomattavasti useammin ja ihan vaikka otetaan niiden suhteellinen määrä huomioonkin. Toki sähköauto on vaikeampi sammuttaa, mikäli palo koskee nimenomaan suurjänniteakkua. Mutta ei anneta taaskaan faktojen pilata hyvää tarinaa. Tylsiä ne faktat on anyway.
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti polttomoottorikäyttöinen ajoneuvo palaa huomattavasti useammin ja ihan vaikka otetaan niiden suhteellinen määrä huomioonkin. Toki sähköauto on vaikeampi sammuttaa, mikäli palo koskee nimenomaan suurjänniteakkua. Mutta ei anneta taaskaan faktojen pilata hyvää tarinaa. Tylsiä ne faktat on anyway.
Älä vaan mitään lähteitä laita tarinallesi ettei hyvä öyhötys vesity näytön puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti polttomoottorikäyttöinen ajoneuvo palaa huomattavasti useammin ja ihan vaikka otetaan niiden suhteellinen määrä huomioonkin. Toki sähköauto on vaikeampi sammuttaa, mikäli palo koskee nimenomaan suurjänniteakkua. Mutta ei anneta taaskaan faktojen pilata hyvää tarinaa. Tylsiä ne faktat on anyway.
Laivojen upotuspelissä patteriautot johtavat polttiksia 6 - 0.
Yksi halli kieltänyt, ei oikein voi yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Persu taas päättämässä?
Mites sitten kun 2035 on vain sähköautoja? Parkkihalli konkkaan?
Puretaan ja rakennetaan tilavampi, johon pääsee vesiletku ja palomieskin.
Sillä vesiletku -palomies yhdistelmällä ei tee mitään sähkiksen palossa..🤣🤣
Sähköauton kuljettaja hiiltyy nopeasti, kuin hitsipillillä poltettaisiin persauksiin.
Kieltämättä naurattaa ajatella niitä pösilöitä, jotka ovat ostaneet tuollaisen arvottoman läjän omilla rahoillaan.
Rivitaloyhtiöissä nuo ovat myös ongelma. Naapurin sähkökatiska voi polttaa muiden autot ja pahimmillaan tuli leviää myös taloihin.