Lue keskustelun säännöt.
Pirkka -luomukahvi taivaallista!!!
12.04.2011 |
Menin tänään ostamaan kahvia ja huomasin että rahapussi oli jäänyt kotiin. Raavin taskun pohjalta kasaan 2,20e, jolla sai justiinsa pussin tota Pirkka-luomukahvia. Nyt en halua muuta juodakaan. Todella hyvää!!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla