Lue keskustelun säännöt.
Rakas äiti ja isä! Jäin kiinni tupakanpoltosta kouluss ja minut kai erotetaan.
18.04.2011 |
Laitoin palavan tikun roskakoriin ja koulu paloi poroiksi.Rehtori lupasi lähettää laskun teille.
Ettehän ole vihaisia.Rakkaudella Pete
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla