Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitteko nykyisistä juontajavetoisista radio-ohjelmista, esim. juuri päättyneestä Saarinen Shöystä?

Vierailija
26.06.2026 |

Kuuntelin tänään kokeeksi noin vartin verran otsikossa mainittua ohjelmaa.

 

Onko palstalla ihmisiä, jotka saavat tuosta ja muista vastaavista iloa, voimaa, sisältöä elämään, tai jotain muuta myönteistä? Ja jos, niin haluatteko jäsennellä, mikä sitä niissä erityisesti tuottaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehtien auliisti jakamien juontajien verotietojen perusteella moni nauttii.

Vierailija
2/3 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häntä mielelläni kuuntelen ja monimuu, koska 3 kertaa jo valittu parhaaksi radiojuontajaksi.  🌹🌹🌹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä häntä mielelläni kuuntelen ja monimuu, koska 3 kertaa jo valittu parhaaksi radiojuontajaksi.  🌹🌹🌹

Onko se kiinni äänestä, sanottavasta, vai mistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi