Lue keskustelun säännöt.
Nautitteko nykyisistä juontajavetoisista radio-ohjelmista, esim. juuri päättyneestä Saarinen Shöystä?
26.06.2026 |
Kuuntelin tänään kokeeksi noin vartin verran otsikossa mainittua ohjelmaa.
Onko palstalla ihmisiä, jotka saavat tuosta ja muista vastaavista iloa, voimaa, sisältöä elämään, tai jotain muuta myönteistä? Ja jos, niin haluatteko jäsennellä, mikä sitä niissä erityisesti tuottaa?
Kommentit (3)
Kyllä häntä mielelläni kuuntelen ja monimuu, koska 3 kertaa jo valittu parhaaksi radiojuontajaksi. 🌹🌹🌹
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä häntä mielelläni kuuntelen ja monimuu, koska 3 kertaa jo valittu parhaaksi radiojuontajaksi. 🌹🌹🌹
Onko se kiinni äänestä, sanottavasta, vai mistä?
Iltapäivälehtien auliisti jakamien juontajien verotietojen perusteella moni nauttii.