Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan älytöntä kun Ilpo

Vierailija
18.04.2011 |

tippui, nyyh. Raskaushormonien kyllästämä purskahdin eilen itkuun äänestystuloksen selvittyä.Ilpohan oli selkeästi paras, aito rokkijätkä, itsensä likoon paneva. Karisma aivan omaa luokkaansa. Jollain Lentäjän pojalla ja Sininen uni lastenlaululla kyllä mennään jatkoon... tai epävireisellä piipityksellä. Uskomatonta. Tällä hetkellä tuntuu etten finaalia viitti katsoa. Yhdentekeviä tylsimyksiä siellä laulamassa. Voihan hyvin olla että levymogulit on huomanneet Ilpon potentiaalin, et hyvin käy loppujen lopuksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen laulu eli aika pepävireistä silläkin.

Vierailija
2/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

söde ja vaatimaton. Ja olen sentään 44 v. neljän lapsen äiti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää viitsi katsoa kyseistä ohjelmaa.

Vierailija
4/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti parasta, että tippuvat nyt. NÄkysvyys ja suosio huipussa, mutta jalkaan ei tule Idols-voittajan palloa. Saavat takuuvarmasti levytyssopimukset ja tehdä sitä musiikkia mitä haluavat. Minus puolesta vaikka se vähäpätöinen piipittäjä-tyttö voi voittaa, voittajat eivät koskaan ole pärjänneet niin hyvin kuin aikaisemmin pudonneet.

Vierailija
5/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista kummastakaan en kylläkään välittänyt, en tosin Henna-Riikasta enkä Alistakaan. Mara voittoon vaan, olis ihanaa! :))

Vierailija
6/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti parasta, että tippuvat nyt. NÄkysvyys ja suosio huipussa, mutta jalkaan ei tule Idols-voittajan palloa. Saavat takuuvarmasti levytyssopimukset ja tehdä sitä musiikkia mitä haluavat. Minus puolesta vaikka se vähäpätöinen piipittäjä-tyttö voi voittaa, voittajat eivät koskaan ole pärjänneet niin hyvin kuin aikaisemmin pudonneet.

Vaikka hieman harmistuinkin kun Ilpo tippui. Nyt alan mielenkiinnolla odottamaan sitä Ilpon ja Stiinan oikeaa tuotantoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä ei nähnyt, niin oli välillä jopa mainio.



Mutta katsellahan sitä ei pystynyt ollenkaan.

Vierailija
8/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilpon tippumisesta. Mutta täytyy sanoa että kylmiä väreitä tuli Alin esityksestä. Sillä jätkällä on jotai ihmeen itsevarmuutta!! Mut ilpo, miks tippui!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi