ostaessasi asuntoa kuinka paljon vaikuttaa
että kynät ovat lastenhuoneessa vanhoissa pakasterasioissa kuin ne olisivat oikeisssa kynällatikoissa.
Kommentit (10)
Miettisin, että onpa kummaa väkeä, epäsiistiä porukkaa.
Miettisin, että onpa kummaa väkeä, epäsiistiä porukkaa.
?
Oikeat kynäpurkit ovat vaan kauniimmat.
ap
koska toivon todella, että en joudu niitä kyniä, pakasterasioita tai mitään muutakaan kaupan yhteydessä ostamaan. Etsin seiniä, kattoa ja lattiaa, ei rasioita.
Mutta mitä ne oikeat kynälaatikot ovat?
Tarkoitatko, että esim. puuvärit ovat alkuperäisissä metallilaatikoissaan (ja tietenkin valöörijärjestyksessä eli vaaleimmasta tummimpaan)?
mahdollisia vikoja, reikiä seinissä tms. niin häiritsee, muuten ei.
koska toivon todella, että en joudu niitä kyniä, pakasterasioita tai mitään muutakaan kaupan yhteydessä ostamaan. Etsin seiniä, kattoa ja lattiaa, ei rasioita.
rikkinäisiä pahvilaatikoita ja pakasterasioita sen luulisi vaikuttavan. ap
Mutta mitä ne oikeat kynälaatikot ovat?
Tarkoitatko, että esim. puuvärit ovat alkuperäisissä metallilaatikoissaan (ja tietenkin valöörijärjestyksessä eli vaaleimmasta tummimpaan)?
tms. (väärä sana laatikko...sori)ap
ihan kaikenlaiset kynälaatikot ja erilaiset purkit, purnukat ja taulut.
Haluaisin keskittyä ennemmin asunnon oikeisiin rakenteisiin. Eli jos myyn itse asuntoa, siivoan kaikki purkit ja purnukat keittiöstä pois (ei mitään leivänpaahtimia ja kahvinkeittimiäkään esillä), että ostajat voivat "nähdä" asunnon enemmän omanaan.
Eli vastaukseni: ihan sama, mistä purnukoista on kyse. Ne häiritsevät yhtä lailla.
ihan kaikenlaiset kynälaatikot ja erilaiset purkit, purnukat ja taulut.
Haluaisin keskittyä ennemmin asunnon oikeisiin rakenteisiin. Eli jos myyn itse asuntoa, siivoan kaikki purkit ja purnukat keittiöstä pois (ei mitään leivänpaahtimia ja kahvinkeittimiäkään esillä), että ostajat voivat "nähdä" asunnon enemmän omanaan.
Eli vastaukseni: ihan sama, mistä purnukoista on kyse. Ne häiritsevät yhtä lailla.
laitatko ne ihan kaappeihin? Eli onko niin että kaappien sisälmyksiä ei katsella? Entä valokuvat? (nyt ei ole valmiina toista asuntoa) ap
Kiitos että esitit sen. Jään pohtimaan asiaa.