Lue keskustelun säännöt.
Voi että ja huokaus. Kunpa voittaisimme nyt lotossa edes
02.04.2011 |
muutaman tonnin, olisi hieman helpompi suunnata kohti kesää ja alkavaa työttömyyttä ja epävarmuutta/tietoisuutta siitä milloin saan taas työtä :´(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla