Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on vauvakuume :) KOLMEN lapsen vanhemmat, laittakaa kokemuksia

Vierailija
24.02.2011 |

Niin oltiin jo sovittu, että meille riittää nämä kaksi lasta, mutta niin vaan vauvakuume taitaa viedä voiton.



Kannattaako tehdä kolmas, varsinkin kun ikäeroa tulee kahteen ensimmäiseen 8v ja esikon kanssa 10v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia vaan kaksi entuudestaan vaikka kaksi 8-vuotiasta ja yksi 10-vuotias. Mä en ymmärrä..

Vierailija
2/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ihania. Ja kolmanne kohdalla osaa oikeasti jo nauttia siitä vauvasta ihan erilailla kun ennen.



Näin ainakin omassa ystäväpiirissä jossa syntynyt paljon kolmansia. Ja samoin omalla kohdalla.



Toki kaikki lapset on rakkaita jne... Mutta jotenkin tämän kolmannen vauvan kanssa kaikki on paljon helpompaa ja vauvasta osaa nauttia ihan täysillä. Jotenkin aiemmin sitä vaan odotti että oppisi sitä ja tätä jne....



Suosittelen. Ja isommistahan on jo kivasti apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsia kaksi, esikko 10v ja tosikko 8v (tai olisivat ensi vuoden puolella tuon ikäsiä, kun toivottu kolmas syntyisi)

Vierailija
4/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle kouluikäsiä että sikäli eri tilanne. mutta teille sinne taapero ton ikästen muiden lapsien joukkoon varmasti sopisi hyvin=)

ja en ihan tiiä mitä kokemuksella tarkotat,mutta ainahan se riippuu ihmisestä.jos haluaa hälinää ja kiirettä(niinkun minä) ni ihanaahan tämä on:) vauvantekoon vaan,tsemppiä:)

p.s.neljättä oottelen:)

Vierailija
5/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tympäsemään nämä samat aloitukset. Ei enää kolmatta, neljättä tai viidettä kertaa jaksa kertoa samoja juttuja.



Ehkä joku muu jaksaa?



T. Tyttäret 12-v, 10-v ja 11 kk

Vierailija
6/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sinua käskee avaamaan nämä aloitukset ja vielä kommentoimaan niihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannesta lapsesta osaa tosiaan nauttia jo ensi hetkestä asti ihan eri tavalla.

Meillä kolmas lapsi on hurmannut myös isot sisarukset aivan kokonaan. Eli ehdottomasti suosittelen kolmatta lasta. Pikkuinen tuo valtavasti iloa ja naurua meidän perheeseen :-)

Ihan yhtä rakkaita ja tärkeitä isommatkin ovat, mutta kolmas on pienimpänä sitä eri tavalla kun isommat sisarukset nauttivat myös täysillä hänen seurastaan.

Lapset on ihania. Ja kolmanne kohdalla osaa oikeasti jo nauttia siitä vauvasta ihan erilailla kun ennen.

Näin ainakin omassa ystäväpiirissä jossa syntynyt paljon kolmansia. Ja samoin omalla kohdalla.

Toki kaikki lapset on rakkaita jne... Mutta jotenkin tämän kolmannen vauvan kanssa kaikki on paljon helpompaa ja vauvasta osaa nauttia ihan täysillä. Jotenkin aiemmin sitä vaan odotti että oppisi sitä ja tätä jne....

Suosittelen. Ja isommistahan on jo kivasti apua.

Vierailija
8/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v ja 5v ja minusta on ollut hienoa katsella miten nuo isommat osaavat jo suhtautua pikkusisareen niin ihanan sisarellisesti eli huolehtivasti. Kuopustyttö ollut isoveikan ja isosikon silmäterä :D ikää pimulla nyt melkein 2v ja ihan normaalia lapsiperheen arkea tässä elellään :D