Mä oon niiiiin tyytyväinen! Olen laihtunut 6 kg ja jaksan vetää kunnon treenejä
lenkkeillen, vesijuosten, uiden ja kuntosalilla. Ja uskokaa tai älkää, olen reilu sata kiloa vieläkin.
Kommentit (3)
Mikkä mahtaa ollakaan noi sun "kunnon treenit".
Tähän samaan isken kun joku sanoo: "Voin syödä mitä vaan ja olen hoikka" tai "lihon vaan nähdessäni ruokaa".
T. 70 kilonen mamma joka äskettäin alkanut jaksaa tekemään punnerruksia
Mikkä mahtaa ollakaan noi sun "kunnon treenit".
Tähän samaan isken kun joku sanoo: "Voin syödä mitä vaan ja olen hoikka" tai "lihon vaan nähdessäni ruokaa".
T. 70 kilonen mamma joka äskettäin alkanut jaksaa tekemään punnerruksia
hiki. Eilen kävelin/hölkkäsin 8,5 km, tänään vesijuoksin painojen kans tunnin ja uin vartin päälle. Mulla vaatekoko pienentynyt jo yhden koon ja siitäkin olen iloinen :) ap, tsemppiä sulle toiselle laihduttajallekin
Minä haluaisin niiiiiin pystya juoksemaan, mutta ei onnistu vielä. Spurtteja otan aina välillä kun olen kävelemässä. muuta urheilua kyllä harrastan.
Painoa olen pudottanut nyt 99kilosta 92kiloon. Vielä on matkaa pitkälti.
Joko on sinulla vaatekoko pienentynyt?
Tsemppiä sinulle!!