Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaksi työtä ja vuosiansiot 50 000e!
09.02.2011 |
pitäisikö olla tyytyväinen? Toinen on kokopäivätyö ja toinen yötyö viikonloppuisin.
Kommentit (2)
niin kai tuota hetken aikaa jaksaa tahkota. Tosin jääkö sinulle todella merkittävästä enemmän käteen tästä ilosta? Maksat kuitenkin enimmäkseen veroja.
Jos haluaa muutakin elämää harrastaa, niin kai noista sen vähemmän tuottoisan bisneksen voi tiputtaa pois. Jää aikaa muuhun kivaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja siitä kuinka raskaaksi tuon koet.
Itselläni siisti ja fyysisesti kevyt sisätyö, tosin vaativaa asiantuntijatyötä. Työajat suhteellisen vapaat ja mahdollisuus etätöihin kotona. Viime vuonna vuosiansioni olivat reilut 51000e. Periaatteessa olen tyytyväinen, mutta tiedän että monet kollegani saavat paljon enemmän...