Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan kohta fillaroida mökille. Illaksi kotiin. Mitäs te teette tänään?

Vierailija
18.07.2024 |

Päivän puuhailen siellä, pitäisi vähän järjestellä ja karsia tavaraa. Laittaa valmiiksi niitä kasseihin jotka sitten uffiin ja kirpparille. Vie ne sitten pois kun autolla liikkeellä. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautumista eli löhöämistä, jäätelön syöntiä ym. Eilen 80km pyörällä.

Fillarointi on kyllä mukavaa! Ap

 

On kyllä kunhan beba 'kestää.

Joo, on siinä se huono puoli. Pitäisi ostaa sellaiset pehmustetut pyöräilyhousut. En kyllä polje ihan hirveän pitkiä lenkkejä enkä joka päivä joten vielä toistaiseksi on takapuoli kestänyt. Ap

Pyörän voi myös säätää/säädättää juuri polkijansa mittoihin. Helpottaa kummasti näissä peppukipuasioissa.

Toki voi. Ei ole tullut tarkempaa säätöä tehtyä kun en niin tosissani tuota pyöräilyä harrasta.  Ap

Vierailija
42/43 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi montakin vaihtoehtoa tekemiselle:

-kotona nurmikon leikkuu

-mökillä nurmikon leikkuu

-kotona siivoaminen ja ikkunoiden pesu

-kotona kuntosalin sisustaminen

-yksi ompelutyökin on kesken

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tässä päivällä yhden kirjan sadetta pidellessä ja illemmalla lähden Sipoon korpeen vaeltamaan.