Taidan kohta fillaroida mökille. Illaksi kotiin. Mitäs te teette tänään?
Päivän puuhailen siellä, pitäisi vähän järjestellä ja karsia tavaraa. Laittaa valmiiksi niitä kasseihin jotka sitten uffiin ja kirpparille. Vie ne sitten pois kun autolla liikkeellä.
Kommentit (41)
Vien auton paikattavaksi noin 50 km päähän. Iäkäs ihminen tömäytti sen puskurin sököksi kaupan parkkipaikalla. Onneksi autolla voi ajaa, mutta onhan tämä vähän harmi kesken loman ja mökiltä käsin.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten lähellä mökkisi on?
Parikymmentä kilsaa. Tunnin verran polkee. Ap
Säädän Neon kanssa koko päivän 😃
Vierailija kirjoitti:
Fillaroin just yötyöstä kotiin ja juon nyt kahvia. Uunissa lämpenee täytetyt letut ja kun olen syönyt ne, katson jotain Netflixistä ja sitten menen nukkumaan. Illalla herään ja lähden taas yöksi töihin. Onneksi huomenna on perjjantai 😊
Hyviä unia! Ap
Moneltako vuosikymmeneltä kärsit tavaraa?
Kerään viinimarjoja ja kuivaan niitä kuivurilla. Jos ei sada, niin grillaan. Jos sataa, niin nukun päikkärit.
Vierailija kirjoitti:
Vien auton paikattavaksi noin 50 km päähän. Iäkäs ihminen tömäytti sen puskurin sököksi kaupan parkkipaikalla. Onneksi autolla voi ajaa, mutta onhan tämä vähän harmi kesken loman ja mökiltä käsin.
Voi harmi, saako odottaessa korjattua vai jääkö auto pajalle? Kuulostaa vähän isommalta remontilta. Meillä oli pari päivää auto puskurinvaihdossa joskus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kuin omilta jäljiltä sellaista "sitku"-tavaraa, vuodesta 2017. Juttuja joita olen ajatellut korjata kun aikaa on (ei ole ollut!) ja juttuja joita laittaa siellä johonkin mutta ei olekaan sopinut siihen mihin ajatteli. Vien pois kun en enää viitsi pyörittää niitä siellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fillaroin just yötyöstä kotiin ja juon nyt kahvia. Uunissa lämpenee täytetyt letut ja kun olen syönyt ne, katson jotain Netflixistä ja sitten menen nukkumaan. Illalla herään ja lähden taas yöksi töihin. Onneksi huomenna on perjjantai 😊
Hyviä unia! Ap
Kiitos 😊
Vierailija kirjoitti:
Kerään viinimarjoja ja kuivaan niitä kuivurilla. Jos ei sada, niin grillaan. Jos sataa, niin nukun päikkärit.
Mihin sä käytät kuivatut marjat?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Säädän Neon kanssa koko päivän 😃
Öö, joku huvipuistolaite? Vai kesäheila😄 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kuin omilta jäljiltä sellaista "sitku"-tavaraa, vuodesta 2017. Juttuja joita olen ajatellut korjata kun aikaa on (ei ole ollut!) ja juttuja joita laittaa siellä johonkin mutta ei olekaan sopinut siihen mihin ajatteli. Vien pois kun en enää viitsi pyörittää niitä siellä. Ap
Minulla vähän samanlainen urakka edessä. Oikein sormet syyhyävät, että saa vaatteita pois kaapeista!
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin olisi siellä pihalla viinimarjapuskia mutta jätän linnuille. Ap
Mä fillaroin mökille ja tuun jo lounaalle kotiin. En säilyttele vanhoja rättejä mökillä. Niin ei mee niihin aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vähän samanlainen urakka edessä. Oikein sormet syyhyävät, että saa vaatteita pois kaapeista!
Meillä on enemmän erilaista sisustustavaraa. Osa kotoa kulkeutunut ja osa on peruina saatuja. Äiti oli joskus myös ahkera kirppistelijä ja antoi meille kaikenlaista "tässä on teille sinne mökille" mutta moni ei ole koskaan löytänyt paikkaansa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä fillaroin mökille ja tuun jo lounaalle kotiin. En säilyttele vanhoja rättejä mökillä. Niin ei mee niihin aika.
Ei ole rättejä meilläkään. Ei ole erillistä mökkigarderoobia vaan otetaan vaatteet mukaan kotoa, ja tuodaan kotiin. No jotain pientä siellä on varalla mitä mahtuu yhteen lipastonlaatikkoon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on enemmän erilaista sisustustavaraa. Osa kotoa kulkeutunut ja osa on peruina saatuja. Äiti oli joskus myös ahkera kirppistelijä ja antoi meille kaikenlaista "tässä on teille sinne mökille" mutta moni ei ole koskaan löytänyt paikkaansa. Ap
Aiotko myydä kirpparilla vai antaa pois? Minä olen tullut siihen tulokseen, että vaatteet eivät kirpparilla myy, joten annan pois. Yhtä hyvä olo siitäkin tulee.
Läheltä olet mökin hankkinut/saanut. Itselläni on omalle mökille matkaa sellaiset 600km. Peritty suvun mökki kyllä, mutta ihan äkkiä ei tuollaista polkaise fillarilla.