Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliitikkojen visio että persaukiset vaihtaa kotteronsa 10 000 euron sähköautoon:)

Vierailija
23.10.2024 |

Miten meni niinku omasta mielestä? Noiden nollapäästösuunnitelmien kanssa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma persaukisuus tietysti on aina jonkun muun vika?

Vierailija
2/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei autoilu ole mikään ihmisoikeus kuten ei Helsingin tai Tampereen keskustassa asuminenkaan. Ellei ole varaa niin sitten on oltava ilman. Niin yksinkertaista se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kymppitonnilla edes saa mitään kunnollista sähköautoa, edes käytettynä.

Vierailija
4/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun fillari maksoi noin 10 000 euroa.

Vierailija
5/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma persaukisuus tietysti on aina jonkun muun vika?

En osaa sanoa, kun en itse ole persaukinen. 

ap

Vierailija
6/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin auton omistaminen olisi joku ihmisoikeus. Järjestä elämäsi ja työsi niin, että selviät ilman. Niin itsekin olen tehnyt. Varaa olisi matkata julkisillakin, mutta ei kiinnosta todellakaan laittaa senttiäkään liikkumiseen, kun jalat toimivat enkä ole valinnut asuinkunnakseni peräreikäkylää hornantuutissa

Vierailija
7/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei autoilu ole mikään ihmisoikeus kuten ei Helsingin tai Tampereen keskustassa asuminenkaan. Ellei ole varaa niin sitten on oltava ilman. Niin yksinkertaista se on.

Tässä on vaan se että Suomen talous sakkaa loputkin, jos mennään siihen mitä esität. "Sitä saa mitä tilaa". Voi sitten todeta. Loppuu loputkin tukien jakamiset.

Vierailija
8/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa autovipin ja ajaa siten kalliilla, vaikka sähköautolla. Mutta kun en halua. Ajan niin kauan halvalla autolla kuin suinkin. Käytän kalliiseen autoon menevät rahat parempiin tarkoituksiin.

Vierailija
9/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8000 euron fossiilliautoa on varaa tankata 2500 eurolla vuodessa, mutta 10000 euron sähköautoa ei ole varaa ladata 400 eurolla vuodessa?

Vierailija
10/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin auton omistaminen olisi joku ihmisoikeus. Järjestä elämäsi ja työsi niin, että selviät ilman. Niin itsekin olen tehnyt. Varaa olisi matkata julkisillakin, mutta ei kiinnosta todellakaan laittaa senttiäkään liikkumiseen, kun jalat toimivat enkä ole valinnut asuinkunnakseni peräreikäkylää hornantuutissa

Taidat  kuulua vihervasemmistoon kun niin vimmalla menet henkilökohtaisuuksiin. Vai oletko niin tyhmä kun ajattelen että puhun itsestäni? Oletko itsekäs jotenkin?

ap

Vierailija
11/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa se päänne pois sieltä perseestä niin ymmärrätte, että kaikki ei voi asua siellä Helsingin keskustassa työpaikan vieressä :)

Vierailija
12/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8000 euron fossiilliautoa on varaa tankata 2500 eurolla vuodessa, mutta 10000 euron sähköautoa ei ole varaa ladata 400 eurolla vuodessa?

10 000 eurolla ei saa sähköautoa. Lisäksi kansalla ei ole tällä hetkellä noita 8 000e autoja vaan paljon halvempia.

Vierailija
13/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, mutta miksi poltikkojen suunnitelmat on niin mahtipontisia ja korkealentoisia? Suomi tarvitsisi poliitikkoja joilla on jalat maassa, eikä tuommoisia haavemailmoissa eläviä.

Esim. Suomi on kaikissa ilmastosuunnitelmissa ollut etukenossa ja "maailman ensimmäsinä" ja "kunnianhimoisin". Tällä sitten on poliitikko ansainnut olemassaolonsa oikeutuksen, omasta mielestään. Vaikka puheilla ei ole ollut mitään katetta.

Mitä kaikkia määräikoja, mihin poliitikkomme ovat kansan sitouttaneet ja lainsäädännöllä lukinneet, onkaan lähestymässä vinhaa vauhtia ja oikeasti näihin ilmastotavoitteisiin ei olla pääsemässä. 

Syyllisiä on tietysti he jotka näitä kunnianhimoisia tavoitteita on tehneet. 

ap

Vierailija
14/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua profiloitua vihervasemmistolaiseksi, joten en hanki sähköautoa.

Vierailija
15/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa se päänne pois sieltä perseestä niin ymmärrätte, että kaikki ei voi asua siellä Helsingin keskustassa työpaikan vieressä :)

Oletat, että muualla kaikki ovat töissä niin kaukana, että sähköautolla töissäkäynti ei onnistu?

Koitahan itse ymmärtää, että suurimmalla osalla ihmisistä päivittäinen ajomatka onnistuisi kymppitonnin sähköautolla helposti.

Sen sijaan mikä sillä vanhalla sähkärillä on tuskaista on pitkät matkat, jos sellaiseen tarvitsee autoa, niin kymppitonnin hintaluokassa polttomoottori on varmasti toimivampi valinta.

Vierailija
16/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua profiloitua vihervasemmistolaiseksi, joten en hanki sähköautoa.

Osta Taycan Turbo, tuskin sinua vihervasuriksi epäillään.

Vierailija
17/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli aamuteeveessä asiantuntijat ja selkeästi sanoivat ettei käytettyä sähköautoa kannata ostaa. 

Vierailija
18/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vaan se että Suomen talous sakkaa loputkin, jos mennään siihen mitä esität. "Sitä saa mitä tilaa". Voi sitten todeta. Loppuu loputkin tukien jakamiset.

Niinhän se on,autoilijoilta kerätään yli 8 miljardia,josta palautuu  vain reilu miljardi,loput menee kaikkeen muuhun,myös siihen sosiaaliturvaan,joten lopetetaan vaan autoilu.Autoilun lopettamine avaa tilaa uusille innovaatioille,hevosmiehet,valmistautukaa tuleviin bisneksiin.

Vierailija
19/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun fillari maksoi noin 10 000 euroa.

Minun auto 47000 Euroa.

Vierailija
20/23 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan sitä taannoin puheeksi tullutta perhevastaista pr*pagandaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme