Mitä töitä tekisit nyt jos saisit tehdä mitä vaan työtä?
Kommentit (210)
Sellaista mitä voi tehdä 100% etänä, ei sisällä myyntityötä, esihenkilövastuuta, Excelin pyörittämistä tai asiakasrajapinnalla työskentelyä.
Työn sisällöllä ei muutoin väliä.
Yli 20 vuoden työnteon ja kokeman perusteella varmaan sossuelätti tai yrittäisin ainakin saada työkyvyttömyyseläkkeen.
Palkan lisäksi ei ole jäänyt mitään muuta positiivista sanottavaa.
Olisin Keraamikko. Tekisin erilaisia Kaakeleita sisustuksiin ja takkoihin.
Ehkä konelatoja kirjapainossa, jossa on käytössä Linotype-latomakoneita. Mutta ei sellaisia enää Suomessa käytetä eikä varmaan missään muuallakaan maailmassa.
Minne nyt vammaisia otetaan ? Ei edes kauppaan. Vaikka siellä on huutava pula työntekijöistä ympäri vuoden. No, mulla se voisi olla........olen aina halunnut olla joku lääkäri, mut ku en oo käyny lukiota........eikä sinne varmaan oteta vammaisia........
Ohjelmoisin. Terveisin työtön koodari.
Enkeli. En vain tiedä luotettavaa tapaa päästä näihin tehtäviin, joten odotan, että se tapahtuisi itsestään jossain vaiheessa.
Jos olisin nuori ja ihan terve, omaa ammattiani kampaajana tai hoiva apulainen palvelukodissa.
Haluaisin olla osana työryhmää suunnittelemssa ja kouluttamassa ihmisiä esim. sanitaatio- tms. asioissa jossain slummialueilla. Nyt kuvisopena.
Porrskådis, naturligtvis.