Eikö Klarnaan saa enää puhelimella yhteyttä???
Olen nyt parina päivänä yrittänyt soittaa Klarnan asiakaspalveluun. Automaatti vastaa, että numero johon soitit ei voi vastaanottaa puheluita.
Mitä tuo tarkoittaa?
Chatti ei myöskään aukene selaimella ollenkaan, apissa aukeni, mutta vastaus tuli englanninkieliseltä botilta. Olisin nyt tarvinnut vähän henkilökohtaisempaa palvelua.
Mikähän siellä mahtaa olla?
Kommentit (107)
Laita sinne asiakaspalveluun sähköpostia jos se vaikka menis perille..
Samaa mietin... Itselläni ei mene maksusuoritukset läpi! On vaan "käynnissä" tilassa jo 5 arkipäivän ajan.
Ainoa minkä itse löysin on asiakaspalvelunsa puhelinnumero, kenties se mihin yritit soittaa: 09-425 99 772 ja nettisivujen kautta. On avoinna Ma-Pe klo 9:30-17:00. Ei sähköpostiosoitetta ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin... Itselläni ei mene maksusuoritukset läpi! On vaan "käynnissä" tilassa jo 5 arkipäivän ajan.
Pääsin Klarnan chatissa asiakaspalvelijan puheille eilen aamulla jonotettuani ensin 10 minuuttia. Hän valitteli että maksujen perillemenossa on viivettä. Oma verkkopankissa maksamani lasku oli "epäonnistunut" vaikka se oli veloitettu tililtäni 22.5. ja kaikki maksutiedot olivt oikein, ja toinen 22.5. sovelluksessa maksamani lasku on edelleen "käynnissä". Asiakaspalvelija, joku Tommi, kehotti palaamaan asiaan loppuviikosta.
Melko huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Laita sinne asiakaspalveluun sähköpostia jos se vaikka menis perille..
Ei sinne voi laittaa sähköpostia.
Kuluttaja-asiamiehelle kantelu. Kyllä yritykseen pitää voida olla yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin... Itselläni ei mene maksusuoritukset läpi! On vaan "käynnissä" tilassa jo 5 arkipäivän ajan.
Maksaa normaalisti niin menee heti. Turha pelleillä niillä sovelluksilla.
Minullakaan ei auennut chat Firefoxista mutta Edgestä aukesi. Ennen kuin pääsee tekemisiin ihmisen kanssa, pitää ensin vääntää botin kanssa.
Soita kuluttajaneuvontaan ja kysy mitä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin... Itselläni ei mene maksusuoritukset läpi! On vaan "käynnissä" tilassa jo 5 arkipäivän ajan.
Maksaa normaalisti niin menee heti. Turha pelleillä niillä sovelluksilla.
Miten normaalisti? Ei mene läpi mobiilipankista, vaan äpissä lukee että maksu on epäonnistunut.
Missään ei ole riittävästi henkilökuntaa. Jotkut palvelunumerot eivät päästä edes jonoon vaan kehottavat soittamaan uudelleen. Varmaan hienoo olla puhelinaspa kun joka puhelu alkaa huutamisella...
Vierailija kirjoitti:
Minullakaan ei auennut chat Firefoxista mutta Edgestä aukesi. Ennen kuin pääsee tekemisiin ihmisen kanssa, pitää ensin vääntää botin kanssa.
Monien bottien kanssa autta, jos kirjoittaa vaan suoraan, että "haluan puhua ihmiselle". Jos siis on mahdollista kirjoittaa. Joissain chateissa se ei ole mahdollista, vaan pystyy pelkästään tekemään niitä valintoja...
Vierailija kirjoitti:
Köyhät elää yli varojensa,meikä maksaa kerralla korot nolla.Voisin auttaa teitä mutta pill.............a vaadin palkaksi ja tiukkaa siis mummot älkää yrittäkö mitään.
Haista paska. Minä maksan kaikki Klarnan laskut kokonaan heti kun olen saanut verkkokaupasta tilaamani tuotteen kotiin.
Köyhät elää yli varojensa,meikä maksaa kerralla korot nolla.Voisin auttaa teitä mutta pill.............a vaadin palkaksi ja tiukkaa siis mummot älkää yrittäkö mitään.
Haista paska. Minä maksan kaikki Klarnan laskut kokonaan heti kun olen saanut verkkokaupasta tilaamani tuotteen kotiin.
Älä suutu,ei ollut tarkoitus loukata,mutta voisin auttaa jos sovitaan siitä pillupalkasta,nyt tippuu alennuksia maksuusi.
Kiitokset vastauksista ja vinkeistä. Tarvitsisin hieman lisää maksuaikaa laskulle. Ja alkoi huolestuttaa, kun tuo sama ongelma oli jo viime perjantaina, jolloin yritin saada yhteyttä.
Kokeilin tuonne chattiin sitä, että haluan puhua ihmiselle. Nyt se ilmoittaa, että odotusaika on yli 10 minuuttia ja että asiakaspalvelija liittyy mukaan mahdollisimman pian.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minullakaan ei auennut chat Firefoxista mutta Edgestä aukesi. Ennen kuin pääsee tekemisiin ihmisen kanssa, pitää ensin vääntää botin kanssa.
Mulla ei auennut Firefoxissa, Chromessa eikä Edgessä. Appia mulla ei edes ollut aiemmin, mutta latasin nyt tätä varten.
Vierailija kirjoitti:
Kiitokset vastauksista ja vinkeistä. Tarvitsisin hieman lisää maksuaikaa laskulle. Ja alkoi huolestuttaa, kun tuo sama ongelma oli jo viime perjantaina, jolloin yritin saada yhteyttä.
Kokeilin tuonne chattiin sitä, että haluan puhua ihmiselle. Nyt se ilmoittaa, että odotusaika on yli 10 minuuttia ja että asiakaspalvelija liittyy mukaan mahdollisimman pian.
ap
Minä en edes tarvinnut maksuaikaa, halusin vain kuittauksen maksetusta laskusta. Jää odottelemaan chattiin, ainakin minulla aika piti hyvin. Mutta kuten tuossa aiemmin kirjoitin, asiakaspalvelija ei osannut auttaa vaan sanoi että on viivettä. Yritän loppuviikosta uudestaan. Mutta nyt on tulossa pari verkkokauppaostosta jotka maksan Klarnan laskulla. Ei oikein huvita maksaa jos maksut eivät mene perille. Aiemmin Klarnasta tuli kuittaus heti seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakaan ei auennut chat Firefoxista mutta Edgestä aukesi. Ennen kuin pääsee tekemisiin ihmisen kanssa, pitää ensin vääntää botin kanssa.
Mulla ei auennut Firefoxissa, Chromessa eikä Edgessä. Appia mulla ei edes ollut aiemmin, mutta latasin nyt tätä varten.
Ja tämä siis ap:n viesti.
Mikä tilanne sulla on?