Lue keskustelun säännöt.
Kysely
10.02.2011 |
Millainen on mielestäsi paras kotimyyjä tai -esittelijä??
Itse myyn lastenvaatteita ja ajattelin kysyä teidän mielipidettä :)
Kommentit (5)
Mutta toivoisinkin saavani tietoa sellaisilta, jotka oikeasti hyödyntävät kotimyyjiä, eikä tunne niitä pakkomyyjiksi.
Eihän teidän kahden ole esim. pakko kotiinne sellaista edes pyytää!! :D
Minä en mene kenenkään kotiovelle, vaan tulen pyynnöstä.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Edes rakentavaa palautetta...
Tai onko täällä toista kotimyyjää joka voisi antaa ideoita mulle. Kiitos.
ap
Edes rakentavaa palautetta...
Tai onko täällä toista kotimyyjää joka voisi antaa ideoita mulle. Kiitos.
ap
Minusta on ainakin ihanaa, jos kotiini tulee esittelijä :)
Kotimyynti on ällöttävää tyrkytystä ja kamat on äärettömän kalliita. Pitäis kieltää lailla moinen ihmisten kusetus.