Lue keskustelun säännöt.
siis mä repeilen täällä
Kommentit (4)
Toi Vesan esiintyminen oli niin kammottavaa, että en tiennyt mitä tehdä. Sitä runoa lukiessaan repesin täysin. Yksin täällä olkkarissani nauran vedet silmissä..
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oikeesti siinä pilkataan alko- ja mt-ongelmaisia ihmisiä telkkarissa. Onko tuo huumoria?
EI helvetti, eikö noita edes hävetä? Siis ohjelman tekijöitä?
Toi Vesan esiintyminen oli niin kammottavaa, että en tiennyt mitä tehdä. Sitä runoa lukiessaan repesin täysin. Yksin täällä olkkarissani nauran vedet silmissä..