Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan pysty syömään tekohampaillani

Vierailija
24.06.2026 |

Mulla on siis hammasproteesit sekä ylä- että alapuolella. Omia alahampaita on vielä 3 kpl jäljellä. En vaan pysty pitämään proteeseja suussa muuten kuin kylille lähtiessä, syömisestä puhumattakaan, syön siis pelkillä ikenillä.  Onkohan tästä mitään haittaa pitemmän päälle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy lääkäriltä?

Vierailija
2/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sen hammasteknikon kanssa puhunut? Voisiko jotenkin korjata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy lääkäriltä?

En oikein uskalla enkä kehtaa.

Vierailija
4/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy lääkäriltä?

En oikein uskalla enkä kehtaa.

Miksi et? 

Vierailija
5/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy lääkäriltä?

En oikein uskalla enkä kehtaa.

Täh? Nehän on tarkoitettu ihmiselle avuksi, jotta elämä sujuisi hieman paremin. Mitäs kehtaamista siinä on, jos haluaa pyytää pientä säätöä?

Vierailija
6/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaikuttaa kasvojen luustoon ettei hampaita ole. Posket painuu kuopalle ajastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata oikeat hampaat. 

Vierailija
8/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy lääkäriltä?

En oikein uskalla enkä kehtaa.

Miksi et? 

Pelkään jos se sanookin, että ikeneni ovat jo niin pilalla ettei niitä voi enää korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vaikuttaa kasvojen luustoon ettei hampaita ole. Posket painuu kuopalle ajastaan.

Joo, tiedän kyllä tämän ja hammasteknikkoni on aivan ihana, käyn hänellä säännöllisesti, jotenkin vaan hävettäisi kertoa hänelle, että en ole pahemmin vaan käyttänyt tekareitani.

Vierailija
10/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valiksen tekohampaat, kausi 99, osa 100!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy lääkäriltä?

En oikein uskalla enkä kehtaa.

Miksi et? 

Pelkään jos se sanookin, että ikeneni ovat jo niin pilalla ettei niitä voi enää korjata.

Menet vaan tuo on turha pelko. Sano, että olet yrittänyt kaikkesi pärjätä mutta et pysty syömään tekohampaillasi. 

Jos tulee kustannuksia, voit pyytää Kelasta avustusta jos et pysty maksamaan. 

Ja nyt niistä pitää tulla hyvät. Jos tuote on huono kuluttajan pitää valittaa siitä. 

Vierailija
12/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valiksen tekohampaat, kausi 99, osa 100!

Ei ole. Mä en käytä tekohampaita lainkaan. Olen hampaaton. T. Valis 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan