Lue keskustelun säännöt.
Minne voi viedä taulun arvioitavaksi?
10.02.2011 |
Tai vielä parempi olis jos joku tietäis jonkun arvioijan jolle voi laittaa esim. s-postiin kuvan taulusta ja saada arvion.
Kiitoksia
Kommentit (3)
Ostettu joskus 1995-96. Pölyttyy tällä hetkellä kaapissa ja ajattelin josko siitä muutaman roposen sais. Maksanut kuitenkin 3000 mummon markkaa aikoinaan :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos se on joku historiallinen "arvotaulu", siis tekijä on joku tunnettu joka löytyy kuka kukin onista, niin koita vaikka jotain avotakan arviointipalvelua.
Jos se on joku uudempi työ, jolla ehkä ei vielä ole vakiintunutta arvoa, niin kannattaa viedä useampaan myyntigalleriaan arvioitavaksi. Sellaiseen galleriaan, joka ei myy vain tietyn taiteilijan töitä, vaan ostaa ja myy taidetta.