Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teidän sugar-daddyt sponsoroi?

Vierailija
06.01.2024 |

Onko se rahaa vai muuta? Paljonko saatte kuussa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sugardaddy Amerikasta on tulossa käymään Helsingissä ja meillä on tapaaminen ensi viikolla. Saa nähdä miten käy. Peukut pystyyn. 

No herpes tulee nieluun se on selvää ja voi tulla muutakin 

Vierailija
22/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

300€ käteen tunnissa.

Sanni16kerava 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 7000 + kulut. . Opiskelen, mutta olenkirjoilla hänrn firmassaan asiantuntija tittelillä, asunto ja auto kuuluu diiliin. Max kerran viikossa tavataan, yleensä harvemmin. Seksiä tai siihen viitaavaa kerran vuoteen.

Vierailija
24/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tienaan koulutettuna ihmisenä itse rahani ammatissa toimiessani.

Höpöhöpö! Moni koulutettu pitää sokerisetää, joka kustantaa menot ja kulut. Ja moni opiskelija on Only Fansissa tai myy itseään. 

Huo ria!!!

Vierailija
25/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun ilmaiseksi yhden nelikymppisen naisen omistamassa asunnossa. Uranainen, tekee pitkää päivää, joten ei ole hänellä aikaa parisuhteelle. Diiliin kuuluu, että olen käytettävissä kavaljeerina kun hänellä on työnsä puolesta kaikenlaisia iltatilaisuuksia ja edustamista suht' usein. Ostaa mulle kalliita kuteita ko. tilaisuuksiin ja olen saanut myös arvokkaan rannekellon. Toisinaan toki meillä myös yökyläilyä, johon kyllä tän leidin kohdalla suostuisin ihan muutenkin, koska hän on hyvin viehättävä. M31

Vierailija
26/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vielä ennen kun poistun: halveksin tätä sokerideittailua syvästi.

Halveksutko kaikkea seksin harrastamista vai vaan silloin kun nainen hyötyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

300€ käteen tunnissa.

Sanni16kerava 

Turhan halvalla myyt. 

Vierailija
28/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan 500€ illasta 1000€ viikonlopusta. Kiltisti ovat sugar mommyt maksaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Ohi, absolutely.

E

Vierailija
30/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun ilmaiseksi yhden nelikymppisen naisen omistamassa asunnossa. Uranainen, tekee pitkää päivää, joten ei ole hänellä aikaa parisuhteelle. Diiliin kuuluu, että olen käytettävissä kavaljeerina kun hänellä on työnsä puolesta kaikenlaisia iltatilaisuuksia ja edustamista suht' usein. Ostaa mulle kalliita kuteita ko. tilaisuuksiin ja olen saanut myös arvokkaan rannekellon. Toisinaan toki meillä myös yökyläilyä, johon kyllä tän leidin kohdalla suostuisin ihan muutenkin, koska hän on hyvin viehättävä. M31

Mieshuåra? Ihan virkistävää 

lukea, Fäänssitirpuja kun on riittämiin.

Ei sillä että itse tarttis komeasta maksaa.

Mutta hienoa että massi virtaa sun taskuihisi panohommilla. Tuskin äitisi kuitenkaan 

sukunne päämieheksi sua nimittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan asunnon, shoppailua ulkomailla, lomamatkoja. Bonusta mies maksaa n 500 kk koska vähän yli ikää eli lähes 6 kymppiä.

Vierailija
32/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä asun ilmaiseksi yhden nelikymppisen naisen omistamassa asunnossa. Uranainen, tekee pitkää päivää, joten ei ole hänellä aikaa parisuhteelle. Diiliin kuuluu, että olen käytettävissä kavaljeerina kun hänellä on työnsä puolesta kaikenlaisia iltatilaisuuksia ja edustamista suht' usein. Ostaa mulle kalliita kuteita ko. tilaisuuksiin ja olen saanut myös arvokkaan rannekellon. Toisinaan toki meillä myös yökyläilyä, johon kyllä tän leidin kohdalla suostuisin ihan muutenkin, koska hän on hyvin viehättävä. M31

Mieshuåra? Ihan virkistävää 

lukea, Fäänssitirpuja kun on riittämiin.

Ei sillä että itse tarttis komeasta maksaa.

Mutta hienoa että massi virtaa sun taskuihisi panohommilla. Tuskin äitisi kuitenkaan 

sukunne päämieheksi sua nimittää.

Mutsi kyllä tietää tästä järjestelystä. En mä jaksa peitellä asioiden oikeaa laitaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kokonainen viikonloppu 500 e menee liian halvalla. Kuitenkin kokonaisvaltaista palvelua ympäri vuorokauden. Jos tuohon ajattelee viikonloppulisät, yölisät ja matkakorvaukset, niin ei ole reilua, ei muissakaan vaativissa töissä mene noin halvalla. Ei kannata antaa liian halvalla. Työ on sellaista, että ei kaikista ole siihen. Daddyt saavat olla onnellisia, jos heillä on hyvä sokerideitti, sellaisia ei joka oksalla ole. 

Vierailija
34/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen daddy. Maksan pari tonnia kouraan kuussa. Ja toki vaatteet, ruoat, mahdolliset matkat päälle. 

 

Jos haluan jotain extraa, sovitaan erikseen. 

 

Käsittääkseni kaikki on tyytyväisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen daddy. Maksan pari tonnia kouraan kuussa. Ja toki vaatteet, ruoat, mahdolliset matkat päälle. 

 

Jos haluan jotain extraa, sovitaan erikseen. 

 

Käsittääkseni kaikki on tyytyväisiä. 

Kuinka paljon aikaa vietätte yhdessä? Entä kuinka paljon teillä on intiimejä hetkiä kuukausitasolla. Mitä se extra on? 

Vierailija
36/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona puhtaana säästöpossun rakoseen. 

Vierailija
37/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitetaankos tulot verottajalle?????

Vierailija
38/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen daddy. Maksan pari tonnia kouraan kuussa. Ja toki vaatteet, ruoat, mahdolliset matkat päälle. 

 

Jos haluan jotain extraa, sovitaan erikseen. 

 

Käsittääkseni kaikki on tyytyväisiä. 

Kuinka paljon aikaa vietätte yhdessä? Entä kuinka paljon teillä on intiimejä hetkiä kuukausitasolla. Mitä se extra on? 

Pari iltaa viikossa yhteisiä hetkiä. Intiimejä hetkiä muutaman kuukauden välein.

 

Extraa on jos pyydän osallistumaan edustustilaisuuksiin ja pyydän että opettelemaan henkilöitä ja joitain tapoja ennen tapahtumaa.

 

Muutaman kerran olemme sopineet että jos tietty henkilö yrittää iskeä häntä tilaisuuksissa, on hän suostuvainen. 

 

Tällöinkin hän saa itse päättää mihin asti kulloinkin vie.

 

Yleensä näissä tapauksessa puhumme 1000 - 2000 kerta korvauksesta tapauksesta riippuen. 

Vierailija
39/39 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto (900e).  1000-2000e/kk vaihdellen, lahjoja tulee tietysti

Ollaan järjestelyyn tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme