Paljonko teidän sugar-daddyt sponsoroi?
Onko se rahaa vai muuta? Paljonko saatte kuussa?
Kommentit (39)
300€ käteen tunnissa.
Sanni16kerava
Noin 7000 + kulut. . Opiskelen, mutta olenkirjoilla hänrn firmassaan asiantuntija tittelillä, asunto ja auto kuuluu diiliin. Max kerran viikossa tavataan, yleensä harvemmin. Seksiä tai siihen viitaavaa kerran vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienaan koulutettuna ihmisenä itse rahani ammatissa toimiessani.
Höpöhöpö! Moni koulutettu pitää sokerisetää, joka kustantaa menot ja kulut. Ja moni opiskelija on Only Fansissa tai myy itseään.
Huo ria!!!
Mä asun ilmaiseksi yhden nelikymppisen naisen omistamassa asunnossa. Uranainen, tekee pitkää päivää, joten ei ole hänellä aikaa parisuhteelle. Diiliin kuuluu, että olen käytettävissä kavaljeerina kun hänellä on työnsä puolesta kaikenlaisia iltatilaisuuksia ja edustamista suht' usein. Ostaa mulle kalliita kuteita ko. tilaisuuksiin ja olen saanut myös arvokkaan rannekellon. Toisinaan toki meillä myös yökyläilyä, johon kyllä tän leidin kohdalla suostuisin ihan muutenkin, koska hän on hyvin viehättävä. M31
Vierailija kirjoitti:
Sanon vielä ennen kun poistun: halveksin tätä sokerideittailua syvästi.
Halveksutko kaikkea seksin harrastamista vai vaan silloin kun nainen hyötyy?
Vierailija kirjoitti:
300€ käteen tunnissa.
Sanni16kerava
Turhan halvalla myyt.
Minä otan 500€ illasta 1000€ viikonlopusta. Kiltisti ovat sugar mommyt maksaneet.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun ilmaiseksi yhden nelikymppisen naisen omistamassa asunnossa. Uranainen, tekee pitkää päivää, joten ei ole hänellä aikaa parisuhteelle. Diiliin kuuluu, että olen käytettävissä kavaljeerina kun hänellä on työnsä puolesta kaikenlaisia iltatilaisuuksia ja edustamista suht' usein. Ostaa mulle kalliita kuteita ko. tilaisuuksiin ja olen saanut myös arvokkaan rannekellon. Toisinaan toki meillä myös yökyläilyä, johon kyllä tän leidin kohdalla suostuisin ihan muutenkin, koska hän on hyvin viehättävä. M31
Mieshuåra? Ihan virkistävää
lukea, Fäänssitirpuja kun on riittämiin.
Ei sillä että itse tarttis komeasta maksaa.
Mutta hienoa että massi virtaa sun taskuihisi panohommilla. Tuskin äitisi kuitenkaan
sukunne päämieheksi sua nimittää.
Saan asunnon, shoppailua ulkomailla, lomamatkoja. Bonusta mies maksaa n 500 kk koska vähän yli ikää eli lähes 6 kymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun ilmaiseksi yhden nelikymppisen naisen omistamassa asunnossa. Uranainen, tekee pitkää päivää, joten ei ole hänellä aikaa parisuhteelle. Diiliin kuuluu, että olen käytettävissä kavaljeerina kun hänellä on työnsä puolesta kaikenlaisia iltatilaisuuksia ja edustamista suht' usein. Ostaa mulle kalliita kuteita ko. tilaisuuksiin ja olen saanut myös arvokkaan rannekellon. Toisinaan toki meillä myös yökyläilyä, johon kyllä tän leidin kohdalla suostuisin ihan muutenkin, koska hän on hyvin viehättävä. M31
Mieshuåra? Ihan virkistävää
lukea, Fäänssitirpuja kun on riittämiin.
Ei sillä että itse tarttis komeasta maksaa.
Mutta hienoa että massi virtaa sun taskuihisi panohommilla. Tuskin äitisi kuitenkaan
sukunne päämieheksi sua nimittää.
Mutsi kyllä tietää tästä järjestelystä. En mä jaksa peitellä asioiden oikeaa laitaa.
Minusta kokonainen viikonloppu 500 e menee liian halvalla. Kuitenkin kokonaisvaltaista palvelua ympäri vuorokauden. Jos tuohon ajattelee viikonloppulisät, yölisät ja matkakorvaukset, niin ei ole reilua, ei muissakaan vaativissa töissä mene noin halvalla. Ei kannata antaa liian halvalla. Työ on sellaista, että ei kaikista ole siihen. Daddyt saavat olla onnellisia, jos heillä on hyvä sokerideitti, sellaisia ei joka oksalla ole.
Itse olen daddy. Maksan pari tonnia kouraan kuussa. Ja toki vaatteet, ruoat, mahdolliset matkat päälle.
Jos haluan jotain extraa, sovitaan erikseen.
Käsittääkseni kaikki on tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen daddy. Maksan pari tonnia kouraan kuussa. Ja toki vaatteet, ruoat, mahdolliset matkat päälle.
Jos haluan jotain extraa, sovitaan erikseen.
Käsittääkseni kaikki on tyytyväisiä.
Kuinka paljon aikaa vietätte yhdessä? Entä kuinka paljon teillä on intiimejä hetkiä kuukausitasolla. Mitä se extra on?
Miljoona puhtaana säästöpossun rakoseen.
Ilmoitetaankos tulot verottajalle?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen daddy. Maksan pari tonnia kouraan kuussa. Ja toki vaatteet, ruoat, mahdolliset matkat päälle.
Jos haluan jotain extraa, sovitaan erikseen.
Käsittääkseni kaikki on tyytyväisiä.
Kuinka paljon aikaa vietätte yhdessä? Entä kuinka paljon teillä on intiimejä hetkiä kuukausitasolla. Mitä se extra on?
Pari iltaa viikossa yhteisiä hetkiä. Intiimejä hetkiä muutaman kuukauden välein.
Extraa on jos pyydän osallistumaan edustustilaisuuksiin ja pyydän että opettelemaan henkilöitä ja joitain tapoja ennen tapahtumaa.
Muutaman kerran olemme sopineet että jos tietty henkilö yrittää iskeä häntä tilaisuuksissa, on hän suostuvainen.
Tällöinkin hän saa itse päättää mihin asti kulloinkin vie.
Yleensä näissä tapauksessa puhumme 1000 - 2000 kerta korvauksesta tapauksesta riippuen.
Asunto (900e). 1000-2000e/kk vaihdellen, lahjoja tulee tietysti
Ollaan järjestelyyn tyytyväisiä.
No herpes tulee nieluun se on selvää ja voi tulla muutakin